شناسهٔ خبر: 30748255 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس هیات کشتی کرمانشاه:

حضور هفت تیم خارجی در مسابقات جام تختی قطعی شده است

کرمانشاه - ایرنا - رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه از اعلام آمادگی هفت تیم خارجی برای شرکت در مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی و قطعی شدن تقریبی حضور آن ها خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدحسین محبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای شرکت در مسابقات کشتی آزاد جام تختی تاکنون کشورهای هلند، ترکیه، آذربایجان، گرجستان، ارمنستان، سریلانکا و مجارستان آمادگی خود را به صورت رسمی اعلام کرده اند.
وی با اشاره به زمان حدود 18 روزه باقیمانده تا شروع مسابقات، افزود: به احتمال فراوان تعداد تیم های خارجی شرکت کننده در مسابقات افزایش یافته و ممکن است به بیش از 12 تیم نیز برسد.
محبی تصریح کرد: بیش از 75 کشتی گیر داخلی نیز در مسابقات بین المللی جام تختی حضور پیدا می کنند تا با احتساب کشتی گیران خارجی شاهد رقابت حدود 150 کشتی گیر در این رقابت ها باشیم.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه در ادامه از مشخص شدن داوران قضاوت کننده در مسابقات نیز خبر داد و گفت: ریاست کمیسیون داوران به محمدابراهیم امامی سپرده شده و 18 داور درجه یک، 2 و سه نیز این رقابت ها را قضاوت می کنند.
وی تصریح کرد: برای قضاوت مسابقات جام تختی از وجود محمود مدیر یکی از داوران کرمانشاهی که دارای مدرک درجه 2 است، استفاده می شود.
محبی همچنین با بیان اینکه مسابقات زیرنظر قوانین فیلا برگزار می شود، گفت: از کشتی گیران به صورت تصادفی آزمایش دوپینگ بعمل خواهد آمد.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه همچنین زمان آغاز بلیط فروشی اینترنتی مسابقات بین المللی جام تختی را هشتم بهمن اعلام کرد و گفت: مسابقات در سالن ورزشی حضرت امام (ره) شهر کرمانشاه برگزار می شود.
وی در پایان از آمادگی کامل کرمانشاه برای میزبانی رقابت های جام تختی خبر داد و گفت: همه کارها طبق برنامه زمانبندی در حال انجام است و به طور قطع میزبان خوبی برای این رویداد مهم خواهیم بود.
سی و نهمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی در روزهای 18 و 19 بهمن برگزار می شود.
7458/8066

نظر شما