شناسهٔ خبر: 30748251 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسابقات بسکتبال سه نفره قهرمانی گیلان جام فجر برگزار شد

رشت - ایرنا - رقابت های بسکتبال سه نفره قهرمانی بانوان گیلان گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جام فجر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر دوشنبه خبرنگار ایرنا در این دوره از رقابت ها ، 17 تیم از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان حضور داشتند که در دو رده سنی ریر 18 سال و همچنین رده سنی 18 تا 23 سال در شهرستان صومعه سرا با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها و در مسابقات رده سنی زیر 18 سال که تیم های حاضر ابتدا در دو گروه با هم به رقابت پرداختند، در نهایت تیم انصاری با ترکیب صدف قلی زاده ، غزل نجات طلب ، ثنا موسوی و فاطمه امیری با غلبه برابر رقبای خود عنوان قهرمانی مسابقات جام فجر گیلان را به خود اختصاص داد.
تیم بسکتبال سه نفره صومه سرا (ب) نیز با ترکیب مهدیه موسی پور، مبینا مسیبی ، مژده حسین زاده و سبا یوسفی آزاد مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و تیم بانوان صومعه سرا (الف) با ترکیب سودا شیدایی ، زهرا عبرتی ، نرجس چراغی و شقایق معینی نژاد در مکان سوم رقابت ها بسکتبال سه نفره جام فجر گیلان قرار گرفت.
همچنین در پایان رقابت های بسکتبال سه نفره بانوان گیلان در رده سنی 18 تا 23 سال که تیم های حاضر به صورت دوره ای با هم به رقابت پرداختند، در نهایت تیم پاد رشت با ترکیب سوگند رجایی فرد ، ساینا پارسانزهتی ، پرنیان میربرگ کار و هیوا کروبی به مقام قهرمانی رسید؛ تیم خمام با ترکیب الناز نصرین کامران ، منصوره چهره نوازی ، فاطمه علیزاده و مائده رمضان نژاد در مکان دوم قرار گرفت و تیم ملوان بندرانزلی با ترکیب سایه فریدی ، ساناز هژبری و زهرا صباد بی غم عنوان سوم را کسب کرد.
پریسا یعقوبی ، سونیا هوشنگی ، بیتا هاشمی ، نیوشا بیگدلو، نازنین کاظم زاده و شیرین توپچی نژاد نیز داوری رقابت های بسکتبال سه نفره بانوان گیلان جام فجر را برعهده داشتند.
7285/2007

نظر شما