شناسهٔ خبر: 30748227 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پیکر شهید مرتضوی پس از ۳۲سال در زادگاهش آرام گرفت

R41358/P4001/S6,74/CT12

پیکر شهید هوشنگ مرتضوی پس از ۳۲سال امروز با حضور مردم ولایت‌مدار و انقلابی مازندران در زادگاهش تشییع و به خاک سپرده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائم‌شهر، پیکر شهید هوشنگ مرتضوی پس از 32 سال انتظار و در آستانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی به آغوش خانواده‌اش در قائم‌شهر بازگشت و با حضور مردم ولایت‌مدار وانقلابی مازندران تشییع شد.

شهید هوشنگ مرتضوی از مجاهدان سرزمین عشق و ایثار و مقاومت، جبهه‌های نبرد حق علیه باطل است. این شهید گرانقدر متولد سال 1346 در سن 19سالگی در روز 23 بهمن سال 1365 در عملیات کربلای شش در منطقه سومار به درجه رفیع شهادت نائل و آسمانی شد.

شهید هوشنگ مرتضوی سرباز نیروی زمینی بوده و از لشکر 88 زرهی زاهدان به‌شمار می‌رود که توسط گروه تفحص برون‌مرزی ستاد کل با پلاک و مشخصات و کارت جنگی شناسایی شد.

سرهنگ یعقوبی فرمانده سپاه ناحیه قائم‌شهر در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: پیکر شهید هوشنگ مرتضوی شنبه 29 دی وارد قائم‌شهر شد و شب یک‌شنبه در مراسم شب وداع با این شهید پاک مردم قائم‌شهر در حسینیه عاشقان این شهرستان وداع کردند.

وی افزود: پیکر این شهید در روز دوشنبه اول بهمن ماه در ساعت 9 صبح با حضور خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس و آحاد مردم مؤمن و انقلابی در شهرستان قائم‌شهر تشییع و پس از انتقال به روستای درازکلای بابل در زادگاهش به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما