شناسهٔ خبر: 30747375 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

اطلاعیه شماره 3 ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن/

اعلام جزئیات آزمون پایانی متمرکز طرح حفظ جزء سی قرآن

گروه مسابقات ــ پیرو اطلاعیه‌های طرح ملی حفظ جزء سی قرآن(بشارت 1452) جزئیات آزمون پایانی متمرکز اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی، پیرو اطلاعیه‌های طرح ملی حفظ جزء سی قرآن - بشارت 1452 جزئیات آزمون پایانی متمرکز(شرايط، تاريخ و نحوه ثبت‌ نام و شرکت در آزمون پایانی متمرکز طرح ملی حفظ جزء سی‌ام قرآن) که به صورت همزمان در سراسر کشور در روز پنجشنبه، 9 اسفندماه برگزار خواهد شد، جهت اطلاع‌رسانی به جامعه هدف آن دستگاه اعم از کارکنان و خانواده آنها اعلام می‌شود.
همچنین علاوه بر آزمون فوق، مؤسسات و نهادهای دولتی و مردمی می‌توانند آزمون‌های غیرمتمرکز را، طبق ضوابط تعیین‌شده از سوی شورای ارزیابی حافظان قرآن کشور برگزار کنند.
ثبت‌نام متقاضیان بانو و آقا بدون محدودیت سنی در سامانه «آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن» به نشانی quranedu.ir از پنجم دی‌ماه تا پنجم بهمن‌ماه انجام می‌شود. داوطلبان از «رشته‌های حفظ جزء ۳۰ قرآن» می‌توانند در یکی از سه رشته سطح اول شامل سوره‌های زلزال تا ناس، سطح دوم شامل سوره‌های طارق تا ناس و سطح سوم شامل کل جزء 30(سوره‌های نبأ تا ناس) نام‌نویسی کنند.
مراجعه به سامانه فوق و ورود به بخش آزمون‌های سراسری حفظ و مفاهیم قرآن و سپس وارد کردن اطلاعات شخصی در قسمت عضویت به عنوان قرآن‌آموز، دریافت رمز عبور ارسال‌شده به تلفن همراه داوطلب، وارد کردن رمز عبور و تکمیل سایر اطلاعات و بارگذاری فايل عكس اسكن‌شده داوطلب و انتخاب یکی از سه سطح فوق از رشته‌های حفظ جزء ۳۰ قرآن و پرداخت اینترنتی هزینه شرکت در آزمون با استفاده از كارت‌های عضو شبكه بانكي شتاب كه پرداخت الكترونيكی آنها فعال است از جمله مراحل ثبت‌‌ نامی است.
آزمون پایانی به صورت همزمان 9 اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود. همچنین داوطلبان از اول تا 12 اسفندماه می‌توانند با مراجعه به سامانه نسبت به چاپ کارت ورود به آزمون اقدام کنند و محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان اعلامی تعيين مي‌‌شود.
نتایج حداکثر 24 ساعت پس از برگزاری آزمون در سامانه بارگذاری می‌شود. همچنین برای تمامی افرادی که حد نصاب امتیاز 70 را از 100 کسب کرده باشند، گواهینامه قبولی صادر و به قید قرعه به برترین‌های هر رشته جوایز نقدی و غیر نقدی اهدا می‌شود.
انتهای پیام

نظر شما