شناسهٔ خبر: 30747159 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

44 گوشی هوشمند قاچاق در سنندج کشف شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی روز دوشنبه اظهار داشت: در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی

صاحب‌خبر - به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی روز دوشنبه اظهار داشت: در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی استان حین کنترل خودروهای عبوری در محور ورودی سنندج به یک خودروی وانت مزدا مشکوک شدند.
وی با بیان اینکه با هماهنگی مراجع قضایی خودروی مورد نظر متوقف و تحت بازرسی قرار گرفت، اضافه کرد: در بازرسی از داخل خودرو 44 دستگاه گوشی همراه قاچاق که بطور ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.
فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این تعداد گوشی همراه را بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در همین راستا پرونده ای تشکیل و راننده به همراه کالای قاچاق کشف شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد.
سردار آزادی یادآور شد: پلیس با قاطعیت با قاچاقچیان و مخلان امنیت اقتصادی کشور مبارزه و در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی با قدرت و تمام توان خود اقدام خواهد کرد.
6108/9102
انتهای پیام

نظر شما