شناسهٔ خبر: 30746496 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

همایش طلایه‌داران انقلاب در مازندران برگزار می‌شود

R41358/P/S6,74/CT11 / R41358/P4001/S6,74/CT11

رئیس ستاد بزرگداشت جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی در مازندران، گفت: به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی همایش طلایه‌داران انقلاب در مازندران برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حجت الاسلام والمسلمین یوسف یوسف‌پور امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات مازندران در ساری، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به صورت معجزه آسا و بدون ابزار و سازو کار به پیروزی رسید در صورتیکه تمام رژیم شرق و غرب با رژیم شاهنشاهی همراه بود.

وی افزود: دنیا فکر نمیکرد ایران با خرده جمعیت و خرده گفتمان بتواند یک حکومت تا دندان مسلح را که کشورهای بزرگ دنیا از او  حمایت میکرد را ساقط کند و پیروزی انقلاب اسلامی ایران بزرگترین حادثه قرن بیستم پیروزی انقلاب اسلامی بود.

رئیس ستاد بزرگداشت جشن چهل سالگی انقلاب در مازندران، ادامه داد: با پیروزی انقلاب، دنیا به این نتیجه رسید دین و اسلام زنده است و شیعه توانمندی بالایی دارد. شیعه ساختار فعال، پویا، متحرک و دارای مرجع دینی بوده و جوش و خروش جامعه از فرهنگ عاشورا است.

یوسف‌پور گفت: استکبار با تمام ترفند سختافزاری و نرمافزاری نتوانست مقابل اقتدار ملت ایران بایستد و اسرائیل که شعارش از نیل تا فرات بود الان مجبور شد دور محدوده خود دیوار هفت متری بکشد و ترامپ  نیز اذعان کرد هفت تریلیون دلار در منطقه هزینه کرد اما درسفر به سوریه دزدکی وارد منطقه شد که اینها نشان دهنده  توان و قدرت انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: همایش طلایهداران انقلاب اسلامی با حضور جمع زیادی از علما و روحانیون مرکز استان در مجتمع اهل بیت(ع) ساری و  طلایهداران فجر فاطمی در شهرستانها اجرا میشود.

 یوسف‌پور گفت: جشن فتح چهل را برگزار می کنیم و وارد جشن چهل سالگی می شویم که شعار امسال افتخار به گذشته و امید به آینده است و با عزت و سربلندی این شعار را فریاد بزنیم و ارزشهای دینی جایگاه ولایت فقیه امامت و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری  و نظام و مردم ولایتمدار کشورمان را با افتخار به جهانیان ثابت کنیم.

وی افزود: آمریکا واسرائیل در میان استعمار بیشترین ضربه را خوردند و با تمام توانشان با آشوب‌های فرقه ای، ترور، جنگ تحمیلی و تحریم به مقابله با جمهوری اسلامی پرداختند  اما با بصیرت و رهبری مقام معظم رهبری توطئه‌های شومشان خنثی شد.

رئیس ستاد بزرگداشت جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی مازندران گفت: همه ما به ویژه اصحاب رسانه تعهد و احساس مسئولیت کنیم و فجر40 را با همه ابعاد، رشادتها و دستاوردها به خوبی به نمایش بگذاریم. طبق فرمایش مقام معظم رهبری چهل سالگی را  با پیشرفت و ارتقا به این جایگاه دست یافتیم.

یوسف‌پور ادامه داد: دهه فجر امسال یا ایام فاطمیه تقارن یافت که به برکت وحود بانوی اسلام فجر امسال را باشکوه‌تر از گذشته اجرا میکنیم که 5 تا 11 بهمن به عنوان هفته استقبال از فجرچهل است که فضاسازی تبلیغات محیطی توسط سازمانها، دستگاه‌های دولتی و شهرداران صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما