شناسهٔ خبر: 30746223 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

از باشگاه سایپا انتظار داشتم نه فدراسیون

جانعلی: لطف تاج را هرگز فراموش نمی‌کنم/ ایران لیاقت قهرمانی را دارد

پیشکسوت فوتبال ایران، گفت: تیم ملی ایران لیاقت قهرمانی در آسیا را دارد.

صاحب‌خبر -

احمد جانعلی پیشکسوت فوتبال ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دعوت رئیس فدراسیون فوتبال از او برای تماشای بازی تیم ملی ایران دربرابر عمان به امارات، عنوان کرد: در ابتدا جا دارد از شخص مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال تشکر ویژه‌ای داشته باشم، چرا که همیشه مورد حمایت وی و لطف مسئولین فدراسیون بودم. به شخصه از باشگاه سایپا توقع این کار را داشتم ولی از فدراسیون فوتبال نه اما خود تاج با بنده تماس گرفت و من را برای تماشای بازی ایران و عمان به امارات دعوت کرد. واقعیت این است که من سفرهای زیاد ورزشی داشته ام اما لطف تاج را هرگز فراموش نخواهم کرد چراکه این روزها و در ایامی که از فوتبال به دور هستم او جوانمردی کرد و برخلاف ضرب المثل پهلوان زنده را عشق است عمل کرد. امیدوارم چنین رویه ای همواره نصب العین مدیران ورزش ما باشد.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان برابر عمان، گفت: در 20 دقیقه ابتدایی مسابقه، بازیکنان عمان روی ما فشار آوردند، شاید اگر پنالتی به گل تبدیل می‌شد روند بازی طور دیگری پیش می‌رفت که خوشبختانه با مهار پنالتی توسط بیرانوند، بچه ها روحیه گرفتند و بازی کاملا در اختیار ما بود.

جانعلی تصریح کرد: امیدوارم این روند در بازی مقابل چین هم نیز ادامه داشته باشد، چرا که بچه های ما لیاقت قهرمانی را دارند. ایران تیم اول آسیا است. البته ناگفته نماند بقیه تیم ها نیز در آسیا رشد کرده اند. اما معتقدم قهرمانی دور از دسترس نیست.آنچه مسلم است باید حاشیه ها را از تیم ملی دور کنیم تا این تیم بتواند با آرامش بازیهای بعدی را برگزار کند.

انتهای پیام/

نظر شما