شناسهٔ خبر: 30743271 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در نشست علنی امروز مجلس صورت گرفت

تذکر نماینده فلاورجان به دژپسند درباره لزوم رسیدگی به تخلفات متعدد سازمان خصوصی‌سازی

نماینده مردم فلاورجان به وزیر اقتصاد لزوم رسیدگی سریع به تخلفات متعدد سازمان خصوصی‌سازی کشور و برخورد با تیم مدیریتی متخلف و بازگرداندن شرکت‌های واگذار شده به بیت‌المال جهت صیانت از حقوق مردم را متذکر شد.

صاحب‌خبر -
 به گزارش گروه سیاسی  خبرگزاری دانشجو، تذکرات کتبی نمایندگان و مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (دوشنبه ۱ بهمن ۹۷) توسط علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیات رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

سیدقاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در تذکری به وزیر صنعت عنوان کرد که متاسفانه وضعیت نابسامان خودرو در بازار کشور موجی از نارضایتی مردم را بوجود آورده، این نارضایتی در مسیر دشمن حرکت کردن است، شما به جای جابجا کردن مدیرعامل فکری به حال مدیریت ضعیف خود کنید.

حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد: چرا دولت در رابطه با بازداشت خانم مرضیه هاشمی سکوت کرده است و در تذکر دیگری به وزیر صنعت عنوان کرد که چرا بازار خودرو در انحصار چند قطعه‌ساز قرار دارد چرا عده‌ای با واردات قطعات خودرو زمینه‌ساز اخراج و بیکاری بیش از ۲۶۰ هزار کارگر صنایع خودروسازی را فراهم کرده‌اند.

فرهاد تجری نماینده مردم قصرشیرین به اتفاق پنج نفر دیگر از نمایندگان استان کرمانشاه در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تسریع در پرداخت و رفع ممانعت بانک مرکزی در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه مورد نیاز منطقه زلزله زده استان کرمانشاه شدند.

شهاب نادری نماینده مردم اورامانات به وزیر آموز ش. و پرورش درخصوص بی‌توجهی به مناطق زلزله زده اورامانات در بخش مدارس، آموزش و فرهنگی تذکر داد.

احمد سالک نماینده مردم اصفهان در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد: ضرورت دارد در راستای تثبیت اقتصاد و معیشت مردم از بخشنامه‌های متعدد و متناقض وزارتخانه‌ها به ویژه مساله بیمه در دولت جلوگیری و وحدت رویه در این باره اتخاذ شود.

حسن بهرامیان نماینده مردم نهاوند به وزیر کشور درباره عدم دریافت سه ماه حقوق معوقه کارکنان و کارگران شهرستان نهاوند تذکر داد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به وزیر کشور خواستار جلوگیری از قاچاق گوسفند زنده با توجه به نیاز داخلی و قیمت گوشت قرمز شد.

سیدناصرموسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان به وزرای اطلاعات و کشور لزوم بررسی علت دعوت از مجرم امنیتی فتنه ۸۸ در جلسه شورای شهر تهران و به وزیر اقتصاد لزوم رسیدگی سریع به تخلفات متعدد سازمان خصوصی‌سازی کشور و برخورد با تیم مدیریتی متخلف و بازگرداندن شرکت‌های واگذار شده به بیت‌المال جهت صیانت از حقوق مردم و به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه لزوم تسریع در انتصاب رایزن اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه و تقویت دیپلماسی اقتصادی ایران در کشور‌های عراق و سوریه را متذکر شد.

نظر شما