شناسهٔ خبر: 30742837 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۴۴ دستگاه گوشی هوشمند قاچاق در سنندج کشف و ضبط شد

فرمانده نیروی انتظامی کردستان گفت: در پی مشکوک شدن ماموران نیروی انتظامی سنندج به یک دستگاه خودروی باری در یکی از محورهای ورودی شهر، ۴۴ دستگاه گوشی هوشمند قاچاق کشف و ضبط شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان کردستان، سردار علی آزادی از توقیف خودروی حامل گوشی تلفن هوشمند قاچاق طی یک عملیات توسط ماموران پلیس آگاهی در سنندج خبرداد و گفت: در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی استان حین کنترل خودروهای عبوری در محور ورودی سنندج به یک خودروی وانت مزدا مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه با هماهنگی مراجع قضائی خودروی مورد نظر متوقف و تحت بازرسی قرار گرفت، افزود: در بازرسی از داخل خودرو ۴۴ دستگاه گوشی همراه قاچاق که به طور ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این تعداد گوشی همراه را بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، ادامه داد: در همین راستا پرونده ای تشکیل و راننده به همراه کالای قاچاق کشف شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

آزادی یادآور شد: پلیس با قاطعیت با قاچاقچیان و مخلان امنیت اقتصادی کشور مبارزه و در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی با قدرت و تمام توان خود اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/م

 

برچسب‌ها:

نظر شما