شناسهٔ خبر: 30742631 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

تذکرات قاضی‌پور به رییس‌جمهور، رییس مجلس و ۵ وزیر

ايسنا : نماینده مردم ارومیه در مجلس به رییس‌جمهور، رییس مجلس و وزرای صنعت، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، تعاون و فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس صدا و سیما تذکر داد.

صاحب‌خبر -

 نادر قاضی‌پور در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) در تذکری به رییس جمهور خواستار افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی، کارمندان، کارگران، نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروهای انتظامی، وزارت دفاع و مرزبانی شد.

وی گفت: مسؤولان باید از افزایش بی رویه قیمت خودروها جلوگیری کنند؛ همچنین خودروهای وعده داده شده با قیمت قبلی باید تحویل داده شود یا خسارت افراد جبران شود. از وزیر صنعت، معدن و تجارت می‌خواهم احداث کارخانجات توسط ایدرو و ایمیدرو در بخش‌های مرکزی ارومیه نیز در دستور کار قرار گیرد.

قاضی‌پور در تذکری به  رییس و هیات رییسه مجلس، گفت: تبدیل وضعیت کارکنان مجلس شورای اسلامی که ۱۰ سال است به صورت قراردادی و شرکتی فعالیت می‌کنند را هر چه زودتر تعیین تکلیف کنید.

نماینده مردم ارومیه در مجلس خواستار تخصیص بسته‌های حمایتی روستاییان و مستمری‌بگیران عشایر و روستایی و کنترل قیمت اجناس مصرفی به ویژه برای قشر مستضعف جامعه توسط دولت شد. از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌خواهم احداث کارخانه سیمان سفید و احداث کارخانه کاغذ را در دستور کار قرار دهد.

قاضی‌پور در تذکر به وزیر ورزش و جوانان خواستار تکمیل استادیوم شهید باکری ارومیه شد.

وی در تذکر به صدا و سیما گفت: برای پخش برنامه‌های تلویزیونی باید یک کانال سراسری ۲۴ ساعته راه‌اندازی کنید.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار تکمیل تالار مرکزی ارومیه که چند دهه به تأخیر افتاده است و صدور مجوز روزنامه سراسری ترکی زبان شد و افزود: برای به کارگیری افراد ضد انقلاب در یکی از شورای ارزیابی فیلم، برخورد لازم صورت گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر راه و شهرسازی خواستار دو بانده کردن فرودگاه شهید باکری ارومیه شد.

وی همچنین در تذکری به اعضای هیات دولت خواستار اجرای بند (و) تبصره (۱۶) بودجه ۹۷ برای حل مشکلات هزاران تولیدکننده محصولات کشاورزی، دامی، صنعتی و آبزیان شد.

 

نظر شما