شناسهٔ خبر: 30741720 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

تثبیت سرنشینی بارسلونا

تیم بارسلونا در ادامه رقابت‌ های لالیگا، موفق شد با نتیجه سه بر یک لگانس را شکست دهد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
 دو تیم بارسلونا و لگانس از هفته بیستم لالیگا اسپانیا، به مصاف هم رفتند. این دیدار با نتیجه ۱-۳ به نفع بارسلونا به پایان رسید. گل‌های بارسلونا را عثمان دمبله، لوئیس سوارز، لیونل مسی و تک گل لگانس را مارتین برایت وایت به ثمر رساندند.
 
در ادامه هفته بیستم لیگای اسپانیا، بارسلونا 3 - 1 لگانس را شکست داد و با 46  امتیاز صدرنشینی اش را تثبیت کرد، بتیس 3 به 2  از سد خیرونا گذشت، لوانته با دوگل بر وایادولید پیروز شد و دیدار ویارئال و اتلتیک بیلبائو 1- 1 و رایو وایه کانو با سوسیداد 2-2  مساوی به پایان رسید.
 
در شب پایانی هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی با 3 گل در زمین هادرسفیلد به برتری رسید تا با 56 امتیاز همچنان در تعقیب لیورپول صدرنشین باشد. تاتنهام هم 2 به 1 از سد فولام گذست.

در چارچوب هفته بیستم سری آ ایتالیا، ناپولی رده دومی 2 به 1 لاتسیو را شکست داد، آتالانتا با 5 گل میزبانش- فروزینونه را در هم کوبید و بازی فیورنتینا با سامپدوریا 3 - 3، کالیاری با امپولی 2-2 و اسپال با بولونیا 1 - 1 مساوی خاتمه یافت.  

در آخرین بازی های هفته هجدهم بوندسلیگای آلمان، نورنبرگ یک به 3  مغلوب هرتابرلین شد و شالکه 2 به 1 وولفسبورگ را از پیش رو برداشت.
 

نظر شما