شناسهٔ خبر: 30741401 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ساخت ۲۱ زمین چمن مصنوعی در اقلید

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اقلید گفت: ۲۱ زمین چمن مصنوعی در شهرستان اقلید ساخته می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسن مسعودی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اقلید با اشاره به توسعه فضا‌های ورزشی در چند سال اخیر و ساخت ۲۱ چمن مصنوعی در این شهرستان گفت: تعداد ۱۱ زمین چمن مصنوعی و ۱۰ زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی در نقاط مختلف شهرستان اقلید مراحل ساخت را طی می‌کند یا در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: نخستین زمین چمن مصنوعی، در مجموعه ورزشی تختی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان سال آینده به بهره بردای می‌رسد.
مسعودی تصریح کرد: روستا‌های با جمعیت بیش از هزار نفر نیز در برنامه این اداره برای ساخت زمین چمن روستایی قرار دارد و در این راستا زمین چمن روستای امامزاده اسماعیل، آماده فنس کشی و بهره برداری است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اقلید افزود: اجرای اقداماتی مانند خیابان کشی و جدول کشی مجموعه ورزشی انقلاب اقلید، از تعریف فضا‌هایی از جمله سالن چند منظوره، زمین چمن مصنوعی و سالن کاراته در این مجموعه ورزشی است.

وی ادامه داد: مجتمع کوهنوردی اقلید به عنوان چهارمین مجتمع کوهنورد کشور در زمینی به وسعت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع، در قالب ساختمانی سه طبقه به مساحت ۴۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان تا اردیبهشت ماه سال آینده افتتاح می‌شود.

مسعودی با تاکید بر اینکه سال ۹۸ افزایش سرانه ورزشی در شهرستان اقلید است، اضافه کرد: سال آینده ۲ زمین چمن مصنوعی در این شهرستان و یک زمین چمن در مجموعه مسکن مهر اقلید بهره برداری می‌شود.

وی تاکید کرد که چمن مصنوعی هر یک از این زمین‌ها بین ۱۰ تا ۱۵ سال، مناسب با شرایط و هزینه نگهداری مقرون به صرفه است که برای ساخت هر زمین چمن مصنوعی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است که هزینه‌ها از محل اعتبارات نفت و گاز تامین می‌شود.
انتهای پیام/ت

احداث زمین چمن مصنوعی

نظر شما