شناسهٔ خبر: 30739298 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌ها رکورد زد

شاگردان کارلوس کی روش زودترین پنالتی جام هفدهم را تقدیم عمانی‌ها کردند تا در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ رکورد بزنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات، تیم‌های ملی فوتبال ایران و عمان در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان کارلوس کی‌روش موفق شدند با گل‌های علیرضا جهانبخش و اشکان دژاگه به پیروزی ۲ بر صفر برسند.

ثانیه ۵۳ این مسابقه سید مجید حسینی با خطا روی  محسن الغسانی سبب شد تا داور مکزیکی (سزار راموس) اعلام پنالتی کند، اما درخشش علیرضا بیرانوند سبب شد تا دروازه‌بان با تجربه کشورمان پنالتی احمد مبارک را دفع کند تا همگان به یاد پنالتی رونالدو مقابل بیرانوند بیفتند.

این پنالتی، زودترین پنالتی جام هفدهم بود که شاگردان کی روش به عمانی‌ها تقدیم کردند تا در جام ملت‌ها رکوردزنی کنند، اما علی بیرو خوب عمل کرد و توپ را گرفت. همچنین دقیقه ۳۸:۵۵ نیز نخستین پنالتی ایرانی‌ها در جام بدست آمد که اشکان دژاگه باتجربه بر خلاف کانو (کاپیتان تیم ملی عمان) ضربه پنالتی اش را به گل تبدیل کرد و سبب شد تا دومین گلش در جام ملت‌ها را به ثمر رساند.

یوز‌ها (لقب تیم ملی فوتبال ایران) در مرحله یک چهارم نهایی با تیم ملی چین دیدار می‌کند.   وحید امیری از ایران و ژانگ لینپنگ از چین به دلیل محرومیت در این مسابقه حاضر نیستند. این مسابقه پنج شنبه هفته جاری و از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه محمد بن زاید برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ایران ۲ - عمان صفر /یوزها به دیوار چین رسیدند +فیلم

حاشیه‌های پیش از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عمان + تصاویر

چینی‌ها در رویای تقابل با ایران و تکرار نایب قهرمانی/ شاگردان مرد بلژیکی رو در روی جنگجویان آسیا

انتهای پیام/

تیم ملی فوتبال ایران به مصاف چین می رود

نظر شما