شناسهٔ خبر: 30738590 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وعده تأمین اجتماعی محقق نشد/ سامانه‌های پیگیری دریافت بسته حمایتی همچنان غیر فعال هستند

سامانه‌های پیگیری دریافت بسته حمایتی همچنان غیر فعال هستند و کسانی که بسته حمایتی دریافت نکرده‌اند، راهی برای استعلام وضعیت خود ندارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، باوجود آن که روز گذشته اعلام شد کسانی که بسته حمایتی دریافت نکرده‌اند از امروز (دوشنبه یکم بهمن ماه) می‌توانند از طریق سامانه *۴*۴# و شماره تماس ۱۴۲۰ پیگیر چرایی عدم دریافت بسته حمایتی باشند، این راه‌های ارتباطی همچنان غیرفعال هستند.

این در حالی است که روز شنبه رحیم اردلان، معاون اداری و مالی سازمان اجتماعی در گفتگو با رسانه‌ها در خصوص نحوه پیگیری عدم واریز بسته حمایتی به حساب مشمولان گفته بود: این افراد می‌توانند از روز دوشنبه اول بهمن با ارسال پیام به سامانه *۴*۴# وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پاسخ خود را دریافت کنند؛ همچنین مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی با شماره تماس ۱۴۲۰ نیز از دوشنبه اول بهمن ماه آماده پاسخگویی به بیمه‌شدگان در مورد بسته حمایتی است.

بیشتر بخوانید: کارمندانی که هنوز موفق به دریافت سبد حمایتی نشده‌اند، چه کار کنند؟

سازمان تأمین اجتماعی شب گذشته با صدور اطلاعیه‌ای از برخی مشمولان دریافت بسته حمایتی که بسته به حساب آن‌ها واریز نشده بود، عذرخواهی کرد و وعده پرداخت در روز دوشنبه را داد.

اما حالا با غیرفعال بودن راه‌های ارتباطی و سامانه‌های استعلامی، مشخص نیست تکلیف کسانی که بسته حمایتی دریافت نکرده‌اند چه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما