شناسهٔ خبر: 30737990 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برنامه‌های ایام فاطمیه در ۳۰ نقطه ایلام اجرا می‌شود

R7718/P4001/S6,52/CT11

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برنامه‌های گوناگونی در ۳۰ نقطه ایلام اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حجت الاسلام علی چراغی‌پور ظهر امروز در  تشریح برنامه‌های ایام فاطمیه اول و دوم در ایلام اظهار داشت: برنامه‌های ویژه‌ای برای شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در نظر گرفته‌ایم که همزمان با ایام فاطمیه در سراسر استان ایلام برگزار می‌شود.

وی از اجرای 30 برنامه در سراسر استان همزمان با ایام فاطمیه خبر داد و گفت: این برنامه‌ها بیشتر در مناطق حاشیه‌ای شهر ایلام و شهرستان‌های محروم برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی برنامه‌های ایام فاطمیه ایلام اضافه کرد: سعی شده برنامه‌های ایام فاطمیه در  مساجد و تکایای استان ایلام برگزار شود تا مردم و ساکنان این مناطق بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های فاطمیه از روز جمعه 26 بهمن ماه آغاز  شده است افزود: انجام برنامه  «سفیر آفتاب» در نقاط مختلف استان ایلام و سایر نقاط انجام می‌شود که تا هشتم اسفندماه ادامه دارد و حضور مردم در این برنامه به صورت عام است.

چراغی‌پور برگزاری همایش استانی سیره فاطمی، اصلی‌ترین برنامه ایام فاطمیه نام برد و خاطرنشان کرد: در همایش استانی سیره فاطمی فرهنگ فاطمی و سیره آن حضرت برای نسل جوان تشریح و تبین می‌شود تا بتوان سبک زندگی فاطمی را برای آینده خود برگزینند.

انتهای پیام/

 

نظر شما