شناسهٔ خبر: 30737909 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا:

اولویت ما در سایپا مشتری مداری است/ باید منافع ذی‌نفعان خود را به خوبی تامین کنیم

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: در سایپا برنامه‌ها را اولویت بندی و بر اساس سیاست‌های وزارت صنعت ، معدن و تجارت اقدام خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از سایپا، میر جواد سلیمانی با بیان مطلب فوق افزود: اولویت اول ما در سایپا مشتری مداری است که در این زمینه مشکل داشتیم و باید با همت و تلاش در جهت رفع مشکل تاخیر در تحویل که باعث ایجاد نارضایتی شده است تلاش کنیم و رضایت همه مشتریان را به دست آوریم.

وی تصریح کرد: بحث دوم افزایش تیراژ تولید است که این موضوع مورد نظر وزارت صنعت نیز است و باید با همکاری و همیاری زنجیره تامین ، براساس برنامه ریزی دقیق تولید را افزایش و برنامه های سایپا و سیاست های وزارت صمت را پوشش دهیم.

سلیمانی خاطر نشان کرد : بحث دیگر مشکل محصول در سایپاست که از نظر تنوع محصول دچار مشکل هستیم که باید بر اساس برنامه ریزی نیاز مشتریان را پوشش دهیم و با همکاری مرکز تحقیقات سایپا و همچنین دانشگاه‌های کشور در دو مبحث افزایش عمق داخلی سازی و تولید محصولات با تکنولوژی روز فعالیت کنیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی گفت: سایپا دارای منابع انسانی متخصص و متعهد است که از سرمایه‌های شرکت می‌باشند و باید از توان این افراد درجهت برآورده کردن اهداف تعیین شده استفاده کرد.

وی افزود : بحث دیگری که بسیار مهم است نظم و کنترل مباحث مالی است و باید در این زمینه با دقت تلاش کرد تا بتوانیم منافع ذینفعانمان را به خوبی تامین کنیم و با تخصیص درست منابع در تدارک زنجیره تامین دچار مشکل نشویم.

نظر شما