شناسهٔ خبر: 30737893 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

عبادی در تذکر شفاهی:

مسائل مهم کشور را معطل وعده‌های اروپایی نکنید

نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس خواستار رسیدگی دولت به روش ناعادلانه توزیع گوشت در کشور شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سیدمحمدباقر عبادی در نشست علنی امروز (دوشنبه، یک بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود ضمن محکومیت بازداشت خبرنگار پرس تی وی که لکه ننگی بر آزادی و دموکراسی مورد ادعای آمریکا است، گفت: از سفر ظریف به عراق که بسیار به جا و به موقع بود تشکر می‌کنم.

نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی در ادامه در تذکری خطاب به دولت اظهار داشت: مسائل کشور را معطل وعده‌های اروپایی نکنید چرا که آنها می‌خواهند برجام بماند و ایران صد درصد به آن پایبند باشد در حالی که خودشان هیچ هزینه‌ای نمی‌پردازند و حتی برای ایجاد SPV بهانه‌های واهی می‌آورند لذا نباید رفتارهای آنها در تأخیر در اجرای تعهدات را توجیه کرد که روزی شاهد طلبکاری آنها باشیم بلکه باید از آنها مطالبه کنیم.

وی در ادامه در تذکر دیگری خطاب به دولت بیان داشت: علیرغم ادعای دولت نسبت به آمادگی در زمان تحریم‌ها متأسفانه هیچ‌گاه این آمادگی وجود نداشت و دولت نمی‌تواند با تنبلی خدمت کند.

عبادی با انتقاد از روش توزیع گوشت در کشور خاطر نشان کرد: این روش محترمانه‌ترین و سالم‌ترین روش نیست بلکه به علت ناعادلانه بودن موجب نارضایتی شده است در حالی که می‌توانستند از کد ملی برای این قضیه استفاده کرده و برنامه‌ریزی کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: رئیس جمهور باید نسبت به کوتاهی خود در ارائه بسته حمایتی برای کارگران که به آن توجه نمی‌شود پاسخگو باشد./

پایان پیام

نظر شما