شناسهٔ خبر: 30737155 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

در سفری یک روزه به استان گلستان صورت گرفت:

بازدید معاون وزير راه و شهرسازی از پایانه اینچه‌برون/ضرورت ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی

معاون وزير راه و شهرسازی و رئيس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سفر به استان گلستان و بازدید از پايانه مرزی اینچه برون گفت: ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی و خدمات‌رسانی مناسب به هم استانی‌ها از وظایف اصلی سازمان راهداری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عبدالهاشم حسن‌نیا، معاون وزير راه و شهرسازی و رئيس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده اي در سفر به استان گلستان ضمن بازديد از طرح‌ها و پروژه‌های استان. با حضور سر زده در  پايانه مرزی اینچه‌برون، با  مسئولان و دست اندركاران ذيربط و استاندار و مسوولان محلی ديدار كرد.

وی در ادامه از نقطه صفر مرز اینچه برون با کشور ترکمنستان بازدید کرد و مدیر این پایانه مرزی در این بازدید از اقدامات لازم جهت پیاده‌سازی طرح جامع پایانه مرزی سخن گفت.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ادامه سفر از محورهای مواصلاتی گنبد کاووس- آزادشهر، آزادشهر- علی آبادکتول، علی آبادکتول- گرگان و اقدامات لازم جهت ایمن‌سازی این محورها مانند نصب تابلوهای علائم، تعمیر و نصب گارد ریل‌ها  و پاکسازی حریم راه‌ها نیز بازدید کرد.

وی در ادامه سفر ضمن حضور در محل پروژه سه راه یساقی تاکید کرد با عنایت به درخواست‌های مردم منطقه در تکمیل این پروژه تسریع لازم صورت گیرد.

به گزارش روابط عمومی راهداری استان گلستان، حسن‌نیا در این سفر در دیدارهایی با نمایندگان مجلس، ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی و خدمات‌رسانی مناسب به هم استانی‌ها را از وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عنوان کرد./

نظر شما