شناسهٔ خبر: 30735031 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

تمدید مهلت ثبت نام در آزمون سراسری قرآن و عترت

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ، مجتبی نورمحمدی سرپرست دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام برای حضور در این آزمون تا پنجم بهمن ماه اعلام شده بود گفت: پنج روز دیگر به این مهلت افزوده شد و تا دهم بهمن ماه مهلت ثبت نام وجود دارد.
وی از استقبال خوب دوستداران فرهنگ قرآنی در استان سمنان برای ثبت نام در این آزمون خبرداد و افزود: در این استان تاکنون بیش از سه هزار و ٦٠٠ نفر نام نویسی کرده اند که شاهرود با دو هزار و ٥٣ نفر، سمنان یک هزار و ٢١٥ نفر و دامغان با ٢١٠ نفر در بین شهرستانهای این استان در رده های اول تا سوم قرار دارند.
نورمحمدی با اشاره به پیشتازی جامعه القرآن شاهرود در ثبت نام از داوطلبان حضور در این آزمون گفت: جامعه القرآن شاهرود در صدر مراکز قرآنی کشور از نظر جذب داوطلبان شرکت در آزمون قرار دارد.
وی تصریح کرد: در مهدیشهر نیز ٧٧ نفر، گرمسار ٤٤ نفر، سرخه ٣٣ نفر، آرادان ٢٨ نفر و میامی تاکنون دو نفر ثبت نام کرده اند.
گفتنی است ، ثبت‌نام شرکت در هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از دهم دی‌ماه همزمان در سراسر کشور و از طریق پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir آغاز شده است.
آزمون رشته‌های الکترونیکی در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه اول و دوم اسفندماه و آزمون رشته‌های کتبی نیز روز پنج‌شنبه نهم اسفندماه برگزار خواهدشد.
آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم امسال با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت آموزش و پرورش، سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌‌شود.

نظر شما