شناسهٔ خبر: 30733786 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کارگاه آموزشی هیات امنای مساجد زنجان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: کارگاه آموزشی هیات امنای مساجد زنجان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  حجت‌الاسلام موسی موسوی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: در راستای ارتقای بهره‌وری مردمی مدیریت مساجد و اماکن متبرکه استان کارگاه آموزشی ویژه هیأت امناء و خادمان ثابت و افتخاری مساجد و اماکن متبرکه استان زنجان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه کارگاه آموزشی هیأت امنای مساجد ساعت ۹ صبح دوم بهمن‌ماه در حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این کارگاه با حضور ۳۰۰ نفر از هیأت امنا و مساجد شاخص استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این کارگاه آموزشی با حضور مدیرانی از سامان اوقاف برگزار خواهد شد، افزود: آشنایی اجمالی با ویژه‌برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه، رسیدگی به امور عمرانی و اصول مدیریتی بقاع متبرکه، ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات از سوی هیأت امنای مساجد و خدام در راستای تکرام نمازگزاران و زائران آشنایی با قوانین و شرح وظایف هیأت امنا و خدام، آشنایی با ترفند‌های نوین حراستی و محافظتی در بقاع متبرکه و آشنایی با مدیریت عمرانی و فرهنگی مساجد و بقاع متبرکه از اهداف اصلی این دوره آموزشی است.

موسوی با اشاره به برخی از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی اجرایی در بقاع متبرکه استان زنجان، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۰۰ ویژه برنامه در بقاع متبرکه اجرایی شده است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه طبق پیش‌بینی صورت گرفته طی ایام فاطمیه نیز برنامه‌های فرهنگی اوقاف در بقاع شاخص استان اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: در این ایام در ۱۰ بقعه متبرکه نیز برنامه‌های شاخص با حضور مبلغان اعزامی از قم اجرایی می‌شود.
 
 
انتهای پیام/ن
 

کارگاه آموزشی ویژه هیأت امناء و خادمان ثابت و افتخاری مساجد و اماکن متبرکه استان زنجان برگزار می‌شود

نظر شما