شناسهٔ خبر: 30733391 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مشکلات اقتصادی ‌با نگاه به ظرفیت‌های داخلی ‌برطرف می‌شود

R41366/P/S6,64/CT7 / R41366/P1377/S6,64/CT7

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: مشکلات اقتصادی ‌با نگاه به ظرفیت‌های داخلی ‌برطرف می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سرهنگ حمید دامغانی در آئین تودیع و معارفه  مسئول بسیج کارمندان استان سمنان اظهار داشت:  امروز دشمن با ظاهری قدرتمند اما باطنی فرسوده به مقابله برخواسته اما ایران در مقابل دشمنان ایستاده است.

وی به راه مقابله با مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: این مشکلات با نگاه به ظرفیت‌های داخلی و تکیه بر توان بومی حل می‌شود.

فرمانده سپاه استان سمنان  با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی دشته است از تمدن اسلامی به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی نام برد و تصریح کرد: باید این دستاورد با بصیرت‌افزایی و ولایتمداری حفظ شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم ال محمد(عج) استان سمنان نیز در این آئین با  بیان اینکه یکی از درس‌های  فاطمیه ولایت‌مداری است خاطرنشان کرد: ولایت‌مداری باید سرلوحه زندگی و کار همه مردم به ویژه مدیران قرار بگیرد.

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی با اشاره به اینکه امروز دشمن به دنبال نفوذ در بین مردم است اظهار داشت: راه عبور  از این مشکلات ولایت‌مداری و بصیرت‌افزایی در بین مردم است.

وی فلسفه انقلاب اسلامی را  برابری و عدالت دانست و افزود: اما امروزه برخی با تفکرات غربی می‌خواهند این فلسفه را وارونه نشان دهند.

به گزارش تسنیم از سمنان، در این آئین ضمن تقدیر از زحمات مرتضی ابوالخیریان مسئول پیشین بسیج کارمندان استان، مرتضی دهرویه به عنوان مسئول جدید بسیج کارمندان استان معرفی شد.

انتهای پیام/ش

نظر شما