شناسهٔ خبر: 30733023 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

آثار ارسال شده به مسابقه تولید محتوای معنوی درفضای مجازی داوری شد

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از داوری آثار ارسال شده به مسابقه تولید محتوا معنوی در فضای مجازی با محوریت نماز خبر داد و گفت:داوری آثار در دو بخش فنی و محتوایی مورد بررسی قرار گرفت و از 21 اثر برگزیده در اجلاس استانی نماز تقدیر می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی ICT آذربایجان غربی ،قاسم جلیلی نژاد در پنجمین جلسه شورای عالی اقامه نماز دستگاه های استانی وزارت ارتباطات در آذربایجان غربی با اشاره به سهم ناچیز تولیدات محتوای مذهبی در فضای مجازی اظهار کرد:توسعه این حوزه نیازمند یک عزم عمومی و ورود تمام دستگاه های مرتبط اعم از صدا و سیما ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سازمان تبلیغات اسلامی ، حوزه و سایر ارگان ها است.

جلیلی نژاد افزود:ظرفیت زیرساخت های ارتباطی استان نیز سه برابر آن چیزی است که در حال حاضر زیر بار است و می توان با تولید محتوا در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ناب اسلام از این ظرفیت استفاده کرد.

مدیر کل ICT آذربایجان غربی با اشاره به سهم کم تولیدات مذهبی در برنامه های موبایلی گفت: برگزاری دور دوم مسابقه تولید محتوای معنوی با محوریت نماز درفضای مجازی با همکاری ستاد اقامه نماز استان فرصتی برای شناسایی فعالین این حوزه و سوق دادن ظرفیت استان به این سمت است.

علی برزگری رئیس ستاد اقامه نماز استان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) عنوان کرد:همچون آیینه باید از ائمه اطهار بعنوان شاخص ارزیابی عملکردمان استفاده کنیم و سیره آن بزرگواران را الگوی عملی زندگیمان قرار دهیم.

در ادامه جلسه آثار ارسال شده به دور دوم مسابقه تولید محتوای معنوی در فضای مجازی با محوریت نماز با داوری مدیران فناوری اطلاعات فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، ستاد اقامه نماز و اداره کل ICT استان در بخش فنی و مدیران کل و نمایندگان همان دستگاه ها در بخش محتوایی مورد بررسی قرار گرفت و از آثار برگزیده در اجلاس نماز در ماه جاری تقدیر می شود.

از بین آثار ارسال شده 21 اثر در بخش های انمیشن،برنامه های موبایلی( اپلیکیشن )،اینفوگرافی ، وبلاگ و وبسایت،طرح های گرافیکی،کتاب های دیجیتالی،گیف،موشن گرافی و طرح های ابتکاری، انتخاب و قابل تقدیر اعلام شد.

نظر شما