شناسهٔ خبر: 30731967 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امام جمعه اندیمشک:

تخریب‌های اخیر در اندیمشک حربه انتخاباتی است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بسیج حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی نوری عصر امروز در نشست هماهنگی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در ساختمان فرمانداری اندیمشک عنوان کرد: جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بسیار مهم و یک افتخار برای مردم و مسئولان بوده و به برکت خون شهدا با صلابت آرمان‌های انقلاب و راه خویش را ادامه می‌دهیم.

وی افزود: تداوم مسیر استقلال کشور یک پیام روشن برای همه ملت‌ها دارد و آن استقلال، توسعه و پیشرفت بدون نگاه به مستکبران امکان‌پذیر خواهد بود.

امام جمعه اندیمشک در ادامه با بیان اینکه در باران‌های پائیزی یکی از عشایر منطقه گرشکان در سیلاب مجبور به رها کردن خودروی نیسان برای نجات جان خویش شد، اظهار کرد: این مسئله عاملی برای پیگیری مطالبات عشایر منطقه و سفر استاندار و مسئولان محلی و استانی به منطقه شد.

وی، هدف دشمن را از مخدوش ساختن خدمات ارائه شده، ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان دانست و افزود: دشمن به دنبال مخدوش کردن خدمات و نا امید ساختن جامعه و سلب اعتماد جامعه از مدیران و انقلاب است.

حسینی نوری گفت: مسئولان مدتی قبل به دعوت مردم منطقه و با درخواست اهالی که خواستار بازدید منطقه توسط مدیران استانی بودند برای ساعاتی در منطقه حضور یافتند.

وی افزود: ۳۰۰ نفر از عشایر منطقه برای بیان مشکلات در مناطق محروم، مدیران را دعوت کرده که این سفر برای اولین‌بار در این منطقه در طول انقلاب اسلامی به این منطقه محروم بود.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به همراهی ۳۰ نفر از مسئولان شهرستان و استان در سفر به منطقه گرشکان گفت: سفر استاندار و هیئت همراه در منطقه محروم گرشکان دستاوردهای خوبی برای شهروندان داشته و مشکلات در حوزه راه، آب آشامیدنی، روشنایی، بهداشت، سوخت و مخابرات پس از بررسی، اعتباراتی نیز برای کاهش محرومیت‌ها و خدمت مقرر شد.

وی، با بیان اینکه تا انتخابات مجلس یک سال مانده است، اظهار کرد: برخی برای اغراض سیاسی به دنبال ضربه و دروغ‌پردازی هستند و هر اقدام را با هدف تبلیغات معرفی می‌کنند. مسئولان باید با قدرت خدمات و وظایف خویش را انجام دهند و نگران تهمت‌های ناروا نباشند.

حسینی نوری اظهار کرد: برخی برای به دست آوردن کرسی مجلس خود را به آب و آتش می‌زنند. این صحبت‌های چند روزه، منشاء سیاسی دارد و خلاف واقع و دروغ‌پردازی بوده و این سفر خدمتی ماندگار و صادقانه برای رفع محرومیت‌های منطقه است.

امام جمعه اندیمشک، رسم عشایر در مهمان‌نوازی را از دیرباز به عنوان سبک زندگی و فرهنگ غنی و سفره‌داری عشایر دانست و تصریح کرد: عشایر همواره در مهمان‌نوازی و سفره‌داری زبان‌زد خاص و عام بوده و این مسئله فرهنگ و سبک زندگی عشایر است.

وی گفت: چرا از این سفرها قدردانی نمی‌شود، در دوران انقلاب و شکل‌گیری فرمانداری اندیمشک هرگز یک مسئول در این سطح به این منطقه نرفته چرا تصویر سفر و خدمت را مخدوش می‌کنید، دست از رقابت‌های انتخاباتی بردارید و به دنبال خدمت و توسعه شهرستان باشید.

حسینی نوری گفت: تا انتخابات زمان بسیاری مانده و اجازه دهید مدیران و مسئولان راه خدمت را که در پیش گرفته با قدرت انجام دهند و در دوره تبلیغات کار تبلیغات انتخابات را با قدرت بیان و به تبلیغ بپردازید.

امام جمعه اندیمشک افزود: مخالفت با مدیر، استاندار و نماینده مجلس نباید عاملی برای مخدوش ساختن خدمات نظام و یا همراهی با دشمنان شود چرا که پیروان قرآن هرگز با دشمنان هم‌صدا نخواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر، منطقه گرشکان در مرز استان‌های خوزستان، ایلام و لرستان واقع و از مناطق محروم در شهرستان اندیمشک محسوب می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما