شناسهٔ خبر: 30728272 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

همزمان با دهه فجر؛

دیدار چهره به چهره مسئولان اندیمشک با مردم انجام می‌شود

اندیمشک - فرماندار اندیمشک از دیدار چهره به چهره مسئولان این شهرستان با مردم همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر پیمان جهانگیری عصر امروز در نشست هماهنگی ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در ساختمان فرمانداری اندیمشک عنوان کرد: هر چه در نظام اسلامی و کشور به دست آورده از برکت خون شهدا است.

وی افزود: مسئولان از دهه فجر برای دیدار چهره‌به‌چهره با شهروندان استفاده و مالکان انقلاب را از روند عمرانی و خدماتی کشور مطلع کنند.

فرماندار اندیمشک با تاکید بر لزوم حضور مسئولان در کنار شهروندان گفت: مدیران دستگاهای اجرایی و نهادها با حضور در مساجد پاسخگوی مطالبات شهروند باشند.

وی افزود: چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و وحدت جامعه، دشمن را یک‌بار دیگر ناامید ساخته و انقلاب اسلامی با وحدت، راه توسعه و پیشرفت را ادامه داده و چراغ راه ملت‌های آزاده خواهد بود.

جهانگیری گفت: حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شکوه وحدت و یک‌پارچگی نظام و مسئولان را نمایان و دشمنان را ناامید خواهد کرد.

وی تصریح کرد: برای خدمت به ملت باید کار جهادی و انقلابی را در پیش‌برد اهداف و توسعه کشور با جدیت هرچه تمام دنبال و راه توسعه کشور را هموار ساخت.

جهانگیری اظهار کرد: مسابقات کشتی جام بین‌المللی تختی با هدف وحدت‌افزایی و فعال‌سازی بخشی از ظرفیت‌های شهرستان برنامه‌ریزی و در سالن شهید سروندی اندیمشک برگزار می‌شود.

وی افزود: سالن دو هزار و ۵۰۰ نفری شهید سروندی اندیمشک همزمان با برگزاری مسابقات کشتی جام بین‌المللی تختی در اندیمشک برگزار خواهد شد.

فرماندار اندیمشک گفت: شهرستان اندیمشک در مسیر پیشرفت قرار دارد و باید با تمام توان با توجه به ظرفیت‌ها بر مدار برنامه مسیر توسعه پایدار شهرستان شتاب گیرد.

نظر شما