شناسهٔ خبر: 30728064 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

پیش‌نشست علمی ” توسعه اقتصادی در نظام جمهوری اسلامی”، برگزارمی شود

حوزه/ پیش‌نشست علمی ” توسعه اقتصادی در نظام جمهوری اسلامی”، روز دوشنبه مورخ ۱ بهمن ماه در سالن فرهنگ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی قم برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، گروه سیاست پژوهشکده نظام‌های اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سلسله پیش‌نشست‌هایی در راستای همایش «نقش انقلاب اسلامی در تأسیس و توسعه علوم انسانی» برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش: به همین منظور بیست‌ و‌ پنجمین پیش‌نشست علمی در راستای همایش مذکور با موضوع ”توسعه اقتصادی در نظام جمهوری اسلامی” با همکاری اقتصاد اسلامی پژوهشگاه و با حضور اساتید و صاحبنظران این حوزه در قم برگزار خواهد شد.

 

در این پیش‌نشست علمی، حجت‌الاسلام  ناصر جهانیان عضو هیأت علمی گروه اقتصاد اسلامی پژوهشگاه به ارائه مطالب خود خواهد پرداخت.

 

پیش‌نشست علمی ” توسعه اقتصادی در نظام جمهوری اسلامی”، روز دوشنبه مورخ 1 بهمن ماه از ساعت 12:45 تا 14:45 با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش‌پژوهان در سالن فرهنگ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: قم، بلوار 15 خرداد، کوی شهید میثمی برگزار می‌شود.

 

همایش «نقش انقلاب اسلامی در تأسیس و توسعه علوم انسانی» هفته آخر بهمن ماه سال جاری توسط پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار خواهد شد.

 

حضور علاقمندان در این نشست بلامانع است

نظر شما