شناسهٔ خبر: 30727954 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان:

دستگاه نظامی و قضایی باید از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت کنند

سروستانی، بر لزوم تشکیل و افزایش گروه های طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در سطح این شهرستان تاکید کرد و گفت: دستگاه نظامی و قضایی نیز باید از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آبادان، «کهزاد سروستانی»، امروز (یکشنبه 30 دی) در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان آبادان، بر لزوم تشکیل و افزایش گروه های طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در سطح این شهرستان تاکید کرد و گفت: تشکیل و افزایش این گروه ها باید در راستای انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر باشد.

 

جانشین رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان، تصریح کرد: دستگاه نظامی و قضایی نیز باید از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت کنند.

 

سرهنگ پاسدار شاپور احمدی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان آبادان، هم با بیان اینکه به دنبال آن هستیم که شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های اجرایی تشکیل شود، افزود: لزوم تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در سطح دستگاه های اجرایی در راستای رفع منکرات و ترویج معروفات است.

 

در این جلسه مقرر شد شورای معاونین این ستاد به همراه رئیس و دبیر ستاد، تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات را نظارت کنند.

 

همچنین مقرر شد هر هفته روزهای دوشنبه صبح جلسه اخلاق مدیران شهرستان آبادان با قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی با حضور کلیه مسئولین این شهرستان در محل حسینیه ثامن الائمه (ع) آبادان برگزار شود.

 

گفتنی است، در این نشست با پیشنهاد دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکرآبادان و امضای احکام توسط رییس این ستاد، غلامرضا خلیلی نیا به عنوان معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع و دانیال پارسا راد به عنوان مسئول دفتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر  شهرستان برای مدت دو سال منصوب شدند.

 

نظر شما