شناسهٔ خبر: 30727941 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس هئیت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز لرستان مطرح کرد؛

۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به افراد نیازمند پرداخت شد

خرم‌آباد- رئیس هئیت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز لرستان، از پرداخت بیش از ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از سوی این نهاد به افراد نیازمند خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر قاضی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد خیرین مسکن ساز لرستان در سخنانی با بیان اینکه انجمن خیرین مسکن ساز در زمینه های مختلفی فعالیت دارد، اظهار داشت: یکی از این برنامه ها کمک برای تامین مسکن به خانواده های دارای دو معلول است که در این راستا تفاهم نامه همکاری بین بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، بهزیستی و بنیاد مستضعفان با دبیری انجمن خیرین مسکن ساز منعقد شده است.

وی با بیان اینکه در سطح استان بالای ۶۰۰ واحد در شهرها و روستاهای مختلف برای خانواده های دارای معلول  در دستور کار قرار گرفته است، افزود: از این تعداد ۱۶۵ مورد تحویل داده شده و ما بقی نیز دارای پیشرفت فیزیکی بین ۷۰ تا ۹۰ درصد هستند.

رئیس هئیت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز لرستان، بیان داشت: همچنین این نهاد تفاهم نامه ای با کمیته امداد برای ساخت ۱۱۰ واحد مسکونی منعقد کرده است که انجمن از محل حساب ۱۰۰ امام(ره) حدود ۵۰۰ میلیون تومان کمک کرده است و این واحدها نیز حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد احداث می شوند.

قاضی در ادامه با اشاره به اعطای تسهیلات قرض الحسنه به افراد نیازمند از سوی انجمن خیرین مسکن ساز استان به میزان ۳۵۰ میلیون تومان، ادامه داد: این میزان به بالای ۲۰۰ خانوار نیازمند پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه همچنین انجمن خیرین مسکن ساز لرستان دو پروژه دیگر را در دست ساخت دارد، گفت: یکی از این پروژه ها احداث ۸۰ واحد در سایت مسکن مهر بوده که حدود ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس هئیت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز لرستان، بیان داشت: در مجموع بالای ۱۲۰ جلسه از سوی این انجمن در استان تشکیل شده است.

نظر شما