شناسهٔ خبر: 30727823 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج):

دفاع از ولایت یکی از شاخصه‌های بارز حضرت زهرا (س) بود

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بسیج تیپ ۱۲ قائم (عج) حجت الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) به مناسبت شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) در جمع رزمندگان این تیپ با اشاره به فضائل دختر پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: دفاع از ولایت یکی از بارز‌ترین خصوصیات حضرت زهرا است.
حسینی دیباجی افزود: اینکه گاهی سخن از، ولی فقیه و دفاع از حریم ولایت به زبان می‌آید در وجود حضرت زهرا تبلور پیدا میکند.
وی تصریح کرد: داشتن بصیرت و ولایت مداری فقط به گفتن نیست درک سختی‌ها و مصائب و مشکلات زمان پیامبر ما را با واژه ولایت مداری بیشتر آشنا میکند؛ آنجایی که شخصیت‌هایی مثل مولا علی یا سلمان در کنار زهرا (س) خود را وقف پیامبر می‌کنند.
وی خاطر نشان کرد: فاطمه به عنوان یک زن نشان داد که می‌شود در راه تعالی اسلام جانانه و با اعتقاد ایستاد؛ ما نیز به سهم خود باید در راه اعتلای اسلام ناب بکوشیم تا وظیفه خود را نسبت به آن‌هایی که همه چیز خود را از صدر اسلام تا کنون فداکرده اند انجام داده باشیم.
وی فاطمه (س) را چراغ راهی برای جامعه به ویژه بانوان برشمرد و ادامه داد: بانوان باید حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی خود قرار دهند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به ضرورت اهتمام به کار جهادی با توجه به وضعیت موجود تاکید کرد و در ادامه معاونت‌های نمایندگی تیپ ۱۲ نیز ضمن ارائه گزارش از روند فعالیت‌ها وضعیت پیشرفت برنامه‌ها را در سطح خوبی ارزیابی و موانع و مشکلات موجود را بررسی کردند.

نظر شما