شناسهٔ خبر: 30727784 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

دیدار مدیر شعب استان با فرماندار شهرستان بابلسر

صاحب‌خبر -
 
 
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا،اسماعیل حسن زاده فرماندار شهرستان بابلسر ضمن خوشامد گویی به تشریح اقدامات و عملکرد مناسب بانک مسکن در ارایه خدمات بانکی پرداخت وتلاش صادقانه کارکنان بانک مسکن را مورد ستایش قرار داد و از عملکرد مطلوب بانک در ارایه خدمات و تسهیلات بانکی به مشتریان اظهار رضایت نمود وبر آمادگی فرمانداری و دستگاههای اجرایی شهرستان در جهت تعامل و همکاری بیشتر با بانک مسکن خبر داد.

در این نشست مصطفی تقوی مدیر شعب استان از حمایت های فرماندار شهرستان بابلسر از بانک مسکن قدردانی نمود و افزود : تعامل با مردم و گشاده رویی سرلوحه کار، کارکنان بانک مسکن است .

مدیر شعب مازندران با معرفی بانک مسکن به عنوان بانک تخصصی بخش ساختمان و مسکن در کشور، خدمات بانک مسکن را در حمایت از فعالین بخش مسکن در استان و اعطای تسهیلاتی مناسب به اقشار مختلف مردم به ویژه قشر متوسط و خانه اولی ها به منظور تامین سرپناه برشمرد و به اهتمام بانک در سال 97در بازآفرینی شهری به عنوان اصلی ترین بانک عامل در تامین مالی ساخت و سازها در این مناطق شهری اشاره کرد و افزود:سال گذشته توانستیم 1785 واحد در بافت فرسوده را با تسهیلاتی بالغ‌بر 642 میلیارد و 820 میلیون ریال برای نوسازی تأمین مالی نماییم.

وی ادامه داد: در طی 8 ماهه‌ی نخست سال جاری نیز در پرداخت تسهیلات بافت فرسوده مبلغ 223 میلیارد و 730میلیون ریال به 592 واحد پرداخت‌شده است و این نشانگر دیدگاه و رویکرد بانک مسکن در بازسازی بافتهای قدیمی استان می باشد وامیدواریم با همکاری و فعالیت دستگاه های اجرایی مرتبط شاهد رونق در بخش مسکن باشیم.

درادامه مدیر شعب مازندران از بخشودگی سود و جرایم تسهیلات مسکن روستایی و حوادث غیر مترقبه در صورت تسویه نقدی مانده بدهی اصل تسهیلات خبر داد و خاطر نشان نمود: این فرصت مشمول کسانی است که اصل تسهیلات دریافتی آنان تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان بوده و قرارداد آنها حداکثر تا پایان سال ۱۳۹۵ به سرفصل مطالبات غیر جاری انتقال یافته باشد.

شایان ذکر است مدیر شعب استان حمایت بیشتر فرماندار محترم از بانک مسکن را درخصوص تعین تکلیف پروژه های مسکن مهر شهرستان و همچنین وصول مطالبات معوق، خواستار شد .

نظر شما