شناسهٔ خبر: 30727414 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

وزارت اطلاعات در مقابله با جنگ اقتصادی پیشگام است

به گزارش ایرنا، سید سعید شاهرخی شامگاه یکشنبه در آیین گشایش نمایشگاه موزه عبرت و ضد تروریسم در همدان بیان کرد: دشمنان با ورود به چهل سالگی انقلاب معیشت و

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، سید سعید شاهرخی شامگاه یکشنبه در آیین گشایش نمایشگاه موزه عبرت و ضد تروریسم در همدان بیان کرد: دشمنان با ورود به چهل سالگی انقلاب معیشت و اقتصاد مردم را مورد هدف قرار داده اند.
وی اضافه کرد: سران استکبار یک جنگ اقتصادی راه انداخته اند با این وجود سربازان گمنام امام زمان(عج) در کنار دیگر بخش ها برای تقابل با نقشه های دشمن نقش عمده ای ایفا می کنند.
استاندار همدان اظهار داشت: یکی از افتخارهای نظام اسلامی، احساس آرامش و امنیت لایه های مختلف مردم با شنیدن نام سربازان گمنام امام زمان(عج) است.
شاهرخی بیان کرد: انقلاب اسلامی ارزش ها را احیا کرده و استقلال ملی، آزادی و هویت را به مردم بزرگ و شایسته ایران بازگرداند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی الگوی مردم سالاری دینی است، افزود: رای و نقش مردم در کنار تحقق احکام شرع مقدس مورد توجه قرار گرفت.
استاندار همدان بیان کرد: مردم با پشتبانی از امام راحل و خلف شایسته ایشان رهبر فرزانه انقلاب توفیقات بزرگی را در کشور رقم زدند.
شاهرخی اضافه کرد: اگر استکبار تمامی توان خود را برای متوقف کردن این نظام در چهل سالگی انقلاب به کار بسته ناشی از توفیقات بزرگ ایران در داخل کشور و نفوذ و گسترش ریشه های انقلاب در منطقه و جهان است.
وی بیان کرد: دشمنان نظام از پیشرفت های علمی و عبور این ملت از موانع مختلفی که آنها در چهل سال گذشته بر سر انقلاب ایجاد کردند عصبانی هستند.
استاندار همدان گفت: بنابراین امروز دشمن با استفاده از تمام امکانات و بهره گیری از وجود برخی از کشورهای مرتجع منطقه تلاش دارد انقلاب را متوقف کند.
شاهرخی تاکید کرد: به طور حتم در این مرحله نیز همانند سال های گذشته دشمنان به اهداف خود دست نخواهند یافت و مردم در تداوم مسیر انقلاب حرکت می کنند.
وی با عنوان اینکه همدان در پیروزی انقلاب نقش اساسی داشته است یادآوری کرد: مردم این استان جوانان انقلابی همچون گروه ابوذر نهاوند و زن مبارز و انقلابی نظیر دباغ را تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی کرد.
استاندار همدان برپایی نمایشگاه موزه عبرت و مبارزه با تروریسم را حرکت مناسبی در راستای آگاهی بخشی به جوانان و اقشار مختلف مردم دانست.
به گزارش ایرنا، نمایشگاه موزه عبرت ایران و ضد تروریسم به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت اداره کل اطلاعات همدان در مرکز همایش های قرآنی و بین المللی همدان راه اندازی شد.
نمایشگاه موزه عبرت ایران و ضد تروریسم شامل بخشی از مخوف ترین شکنجه ‌گاه های رژیم پهلوی و بازداشتگاه کمیته مشترک ضد خرابکاری ساواک است.
همچنین در این نمایشگاه گوشه ای از رشادت های مردم و مسئولان انقلابی کشور در مبارزه با طاغوت، اقدامات تروریستی دشمن و همچنین بخشی از فعالیت‌های عملیاتی و اطلاعاتی ضد تروریسم ایران به نمایش گذاشته شده است.
بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است و شهروندان می‌توانند همه روزه از یکم تا بیست و دوم بهمن از ساعت 16 تا 20 از این نمایشگاه بازدید کنند.
7526/2090
انتهای پیام

نظر شما