شناسهٔ خبر: 30727336 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

۲۳ پروژه بهزیستی استان یزد در دهه فجر افتتاح می‌شود

یزد ـ رئیس روابط عمومی بهزیستی استان یزد از افتتاح ۲۳ پروژه بهزیستی استان در ایام دهه فجر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان یزد، زهرا شاه‌شوازی اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، ۸۹ برنامه اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و عمرانی بهزیستی در سطح استان اجرا می شود.

وی یادآور شد: همچنین در ایام‌الله دهه فجر، ۲۳ پروژه بهزیستی در شهرستان‌های میبد، اشکذر، خاتم، بافق، تفت، ابرکوه و مهریز افتتاح می شوند.

شاه‌شوازی، نواختن زنگ انقلاب در مهدهای کودک سراسر استان را آغازگر برنامه های گرامیداشت دهه فجر دانست و افزود: برگزاری جشن انقلاب در مهدهای کودک، مراکز سالمندی و ادارات بهزیستی استان، جشنواره ورزشی کارکنان، مسابقات فرهنگی ویژه خانواده بهزیستی، بازدید از خانواده مددجویان تحت پوشش بهزیستی در سراسر استان از جمله برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده برای این ایام است.

وی در مورد برنامه های بهزیستی در حوزه اجتماعی گفت: افتتاح ساختمان خانه نوجوانان مرحومه جوکار، افتتاح ۱۱ روستا مهد و مهدکودک و افتتاح مرکز شبانه روزی کودکان خیابانی ترنم باران از جمله پروژه های افتتاحی بهزیستی در حوزه اجتماعی است.

شاه‌شوازی خاطرنشان کرد: در حوزه توانبخشی نیز هفت پروژه غیردولتی شامل بنیاد فرزانگان میبد، مرکز روزانه سالمندان و مرکز شبانه روزی بیماران روانی مزمن زن فاطمه الزهرا(س) تفت، مرکز ویزیت در منزل مهرگان و مرکز توانبخشی مراقبتی سالمندان در تفت، مرکز ویزیت در منزل سالمندان نیکنامان در هرات، کارگاه حمایتی دستان پرتوان و مرکز ویزیت در منزل سالمندان آفتاب در بافق و مرکز سالمندان قیومی ابرکوه افتتاح می شود.

رئیس روابط عمومی بهزیستی استان یزد با اشاره به اجرای طرح دانشنامه ازدواج در شهر یزد گفت: در حوزه پیشگیری نیز موسسه غیر انتفاعی الفت ماندگار خاتم و خانه بهبودی یزد در این هفته افتتاح می شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی ویژه افراد دارای معلولیت در ایام دهه فجر گفت: در این ایام همچنین مسابقات ورزشی در رشته شطرنج، دارت، تنیس روی میز و تیراندازی ویژه خانواده بهزیستی استان یزد برگزار می شود.

نظر شما