شناسهٔ خبر: 30727273 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

نمایش فوق العاده جهانبخش برابر عمان و بازگشت به روزهای اوج؛ بهترین خبر برای تیم ملی

حامد اسماعیلی

در حالی که قرار گرفتن علیرضا جهانبخش در ترکیب اصلی تیم ملی برابر عمان پس از عملکردی نه چندان جالب برابر عراق، با علامت سوال مواجه بود جهانبخش در نیمه نخست دیدار برابر عمان نمایشی فراتر از حد تصور داشت.

صاحب‌خبر -

طرفداری - پس از بازی با عراق کسی انتظار نداشت جهانبخش در فهرست فیکس تیم ملی ایران برابر عمان قرار گیرد اما کی روش به او اعتماد کرد و علیرضا نیز پاسخ اعتماد کی روش را به خوبی داد تا نشان دهد تا چه اندازه بازیکن ارزشمندی است.

جهان بخش، بی شباهت به آن چه در بازی با عراق از او دیده بودیم، در بازی با عمان بارها از سمت راست پا به توپ شد و تلاش کرد مهاجمان را صاحب توپ کند. گلی که او در نیمه نخست به ثمر رساند حاصل تیزهوشی و دنبال کردن توپ تا آخرین لحظه بود و مزد این جنگندگی، اولین گل جهانبخش در ادوار جام ملت‌های آسیا بود.

او همچنین در آخرین دقیقه مسابقه در نیمه اول از سمت راست صاحب توپ شد و با ارسالی استادانه و دقیق پشت مدافعان عمان توپ را به سردار آزمون رساند که البته آزمون نتوانست توپ را کنترل کند و سپس ضربه چیپ بی دقت مهدی طارمی در شرایطی که یک موقعیت تک به تک برای ایران مهیا شده بود، روی سقف دروازه عمان فرود آمد.

آمادگی بالای علیرضا جهانبخش بهترین خبر ممکن برای تیم ملی است. سرعت، هوش و دقت بالای او می‌تواند در بازی‌های پیچیده و نفس گیر به کمک تیم ملی بیاید. از درخشش او در بازی با عمان هم ما خوشحالیم و هم برایتون.

نظر شما