شناسهٔ خبر: 30726666 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نمایشگاه عبرت و ضد تروریسم در همدان گشایش یافت

همدان- ایرنا- نمایشگاه موزه عبرت ایران و ضد تروریسم به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت اداره کل اطلاعات همدان در مرکز همایش های قرآنی و بین المللی همدان راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مدیرکل اطلاعات استان همدان عصر یکشنبه در این آیین گفت: هدف از راه اندازی این نمایشگاه زنده کردن خاطرات انقلاب اسلامی به ویژه شهدای استان است.
وی اضافه کرد: علاوه بر این اقداماتی که جمهوری اسلامی ایران و تمامی دستگاه های اطلاعاتی در راستای مبارزه با تروریسم داشته اند را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می دهیم.
این مقام مسئول ادامه داد: همچنین مردم با بخشی از فعالیت ها و تلاش های سربازان گمنام امام زمان آشنا شده و از آرشیوی که به نمایش گذاشته می شود، بهره می برند.
شهردار همدان نیز در این آیین گفت: راه اندازی نمایشگاه موزه عبرت و ضد تروریسم یکی از ابتکارهای خلاقانه اداره کل اطلاعات استان همدان است.
عباس صوفی اضافه کرد: سلسله رویدادهایی که قبل از انقلاب تاکنون برای شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفته در این نمایشگاه به تصویر کشیده شده است.
وی از بازدید کنندگان خواست تا متفکرانه از غرفه های نمایشگاه بازدید کنند تا سرمایه های هزینه شده برای رسیدن نظام اسلامی به این موقعیت را درک کنند.
نمایشگاه موزه عبرت ایران و ضد تروریسم شامل بخشی از مخوف ترین شکنجه ‌گاه های رژیم پهلوی و بازداشتگاه کمیته مشترک ضد خرابکاری ساواک است.
همچنین در این نمایشگاه گوشه ای از رشادت های مردم و مسئولان انقلابی کشور در مبارزه با طاغوت، اقدامات تروریستی دشمن و همچنین بخشی از فعالیت‌های عملیاتی و اطلاعاتی ضد تروریسم ایران به نمایش گذاشته شده است.
بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است و شهروندان می‌توانند همه روزه از یکم تا بیست و دوم بهمن از ساعت 16 تا 20 از این نمایشگاه بازدید کنند.
7526/2090

نظر شما