شناسهٔ خبر: 30726623 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

مصوبه کمیسیون تلفیق، مانع واگذاری سرخابی ها

وزیر ورزش و جوانان به شیوه پیش بینی شده در مصوبه کمیسیون تلفیق برای واگذاری باشگاه‌های سرخابی تهران انتقاد کرد

صاحب‌خبر -
صراط:

مصوبه کمیسیون تلفیق، مانع واگذاری سرخابی هاغلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عضو فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه این فراکسیون با مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان گفت: وزیر ورزش نوید‌های خوبی برای کسب موفقیت‌ها داد، ضمن اینکه از عبرت گیری اتفاقاتی که در سال ۹۷ رخ داده است، موضوعاتی را مطرح کرد.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، وی با بیان اینکه سلطانی‌فر در خصوص توزیع عادلانه اعتبارات در بین استان‌ها، رفع مشکلات و توجه به جوانان گزارش‌های مناسبی ارائه داد و افزود: وزیر ورزش در خصوص ابهاماتی که در خصوص بازنشسته‌ها وجود دارد هم توضیحاتی را ارائه کرد.
عضو فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: بعضی از رشته های ورزشی مانند کشتی که مورد توقع هستند، در ۲ سال اخیر افول داشته اند و سوزیر ورزش برنامه‌‎های خود برای توسعه این ورزش و بازگشت به جایگاه واقعی‌اش عنوان کرد.
وی ادامه داد: مهمترین محور صحبت وزیر ورزش و جوانان، واگذاری استقلال و پرسپولیس بود که سلطانی‌فر هم به مصوبه تلفیق انتقاد داشت، زیرا این شیوه‌ای که در مصوبه تلفیق پیش بینی شده است را مانع از واگذرای ۲ باشگاه می‌دانست.
جعفرزاده ایمن آبادی گفت: فکر می‌کنم وزیر ورزش نوید خوبی برای جامعه ورزش داشت، او با تعامل خوب با مجلس، مشخص است که توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در دستور کار وزارتخانه قرار داده است.
وی ادامه داد: فراکسیون مستقلان ولایی مجلس برای کاهش تنش‌ها و افزایش تعامل با وزرا نشست‌های خود با مسئولان را در هر هفته کاری پیوسته برگزار می‌کند و به دنبال این است که بخش اعظمی از مشکلات را حل کند.

 

نظر شما