شناسهٔ خبر: 30726208 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی(ه) ماکو:

دوره آشنایی طلاب ماکو با اهداف و دستاوردهای انقلاب برگزار می شود

حوزه/ حجت الاسلام حدادی با اشاره به برگزاری اردوی طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ماکو در قم گفت: اردوی چهار روزه طلاب مدرسه با اهداف تربیتی، علمی و آشنایی طلاب با دستاوردهای انقلاب اسلامی، در قم برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام مسعود حدادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، اظهارداشت: اردوی زیارتی، علمی و فرهنگی طلاب مدرسه علمیه ماکو در قم از اول بهمن ماه به مدت چهار روز برگزار خواهد شد و در این سفر طلاب در ضمن زیارت حرم شریف حضرت معصومه (س)، جمکران، حرم حضرت امام راحل (ره) و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از مکان‌ها فرهنگی در تهران و قم هم بازدید خواهند کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر آشنایی با مباحث انقلاب اسلامی و بیان دستاوردهای نظام، با همانگی‌های صورت گرفته با بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی در قم، دوره یک روزه آشنایی طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ماکو با اهداف و آرمان‌های انقلاب در این موسسه برگزار خواهد شد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ماکو اضافه کرد: در این اردوی چهار روزه با دو تن از اساتید اخلاق قم هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا طلاب را در راه رسیدن به زی‌طلبگی راهنمایی کرده و طلاب از نکات اخلاقی آن‌ها استفاده کنند.

وی بازدید از موزه عبرت تهران را از جمله برنامه‌ای این سفر عنوان کرد و گفت: با توجه به این که از اهداف این سفر آشنایی بیشتر طلاب با انقلاب و دستاوردهای آن می‌باشد طلاب از موزه عبرت تهران بازدید خواهند کرد تا با اتقافات چهل ساله انقلاب بیشتر آشنا شوند.

حجت الاسلام حدادی در پایان بیان داشت: با توجه به تقارن ایام فاطمیه با این این سفر در طول سفر هم از فضائل حضرت زهرا (س) به طلاب بیان خواهد شد تا این سفر رنگ و بوی معنوی بیشتری بگیرد.

نظر شما