شناسهٔ خبر: 30725705 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مدیرکل دفتر توسعه پایدار محیط زیست به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیرکل دفتر توسعه پایدار و اقتصاد محیط زیست کشور امروز وارد کهگیلویه و بویراحمد می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، آذرصفایی نیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کتایون حجتی عصر امروز با نادیا صداقت فرماندار دنا به عنوان نخستین فرماندار زن استان دیدار خواهد کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بازدید از مراکز صنایع دستی شهرستان دنا دومین برنامه سفر کاری حجتی به استان است.

وی افزود: فردا یک‌شنبه کارگاه آموزشی ” زن، محیط زیست و توسعه پایدار” با حضور مدیرکل دفتر توسعه پایدار محیط زیست و مشاوران امور بانوان دستگاه های اجرایی استان و شهرستان های ۸ گانه برگزار می شود.

صفایی نیا به توانمندسازی زنان برای حضور سازنده در عرصه های اقتصادی تاکید کرد و گفت: به طور قطع با آموزش و ارتقای سطح علمی و مهارتی زنان می توان زمینه توسعه استان را فراهم کرد.مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

مدیرکل دفتر توسعه پایدار محیط زیست به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیرکل دفتر توسعه پایدار و اقتصاد محیط زیست کشور امروز واردکهگیلویه و بویراحمد می شود.

آذر صفایی نیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کتایون حجتی عصر امروز با نادیا صداقت فرماندار دنا دیدار خواهد کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بازدید از مراکز صنایع دستی شهرستان دنا دومین برنامه سفر کاری حجتی به استان است.

وی افزود: فردا یک‌شنبه کارگاه آموزشی ” زن، محیط زیست و توسعه پایدار” با حضور مدیرکل دفتر توسعه پایدار محیط زیست و مشاوران امور بانوان دستگاه های اجرایی استان و شهرستان های ۸ گانه برگزار می شود.

صفایی نیا به توانمندسازی زنان برای حضور سازنده در عرصه های اقتصادی تاکید کرد و گفت: به طور قطع با آموزش و ارتقای سطح علمی و مهارتی زنان می توان زمینه توسعه استان را فراهم کرد.

۴۶

نظر شما