شناسهٔ خبر: 30722166 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

روابط عمومی ها معتمد و یاور مدیران دستگاه ها هستند

تهران-ایرنا-مشاور استاندار و سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران از روابط عمومی به عنوان معتمد و یاور مدیران دستگاه ها یاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، امین بایایی روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت : روابط عمومی ویترین سازمان ، چشم و چراغ مدیر و قلب تپنده مجموعه مدیریتی است و مسئول روابط عمومی ، معین کارمندان ، همراه مردم و یاور مدیران است.
وی اظهار داشت: در جریان و تفکر والای شیعه ، دیدگاه و گفتمان روابط عمومی ، به ایثار و از خودگذشتگی حضرت زینب کبری(س) باز می گردد که با افشاگری خود ، حقیقت قیام عاشورا را که معرفتی عمیق در آن نهفته است را به درستی انتقال داد.
وی گفت : انسان ها یا مقتدرانه پای روی جان گذاشته و در برابر ظلم قیام می کنند که یقینا حسینی هستند ، یا قدرت مقابله ظاهری با جبهه دشمن را ندارند و به اشاعه اخلاق و افشاگری ظلم می پردازند که قطعا زینبی هستند و یا در برابر ظلم سکوت می کنند که جزو یزیدیان قرار می گیرند.
بابایی تصریح کرد: روابط عمومی ها موظفند تا با استفاده از تریبون ارزشمندی که در اختیار دارند ، نقش زینب گونه خود را در دادخواهی از مردم ایفا کرده و مردم را با اطلاع رسانی صحیح به سمت امیدآفرینی به آینده در حوزه های مختلف سوق دهند.
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با اشاره به این که نگاه مدیریتی به روابط عمومی نسبت به سابق تغییرات بسیاری داشته اظهار داشت : در گذشته و با مدیریت های بسته و محدود شخص محور ، روابط عمومی از ساختار جامعی برخوردار نبود ولی امروز نگاه به حوزه روابط عمومی منطبق با ساختار و حرکت مدیریت مدرن شده است.
وی تأکید کرد: اگر مدیریت بدون توجه به حوزه روابط عمومی دچار درون گرایی شود ، ناخواسته متهم به خود سانسوری می شود.
بابایی اظهار داشت : مسئولان روابط عمومی سربازان سینه چاک اطلاع رسانی هستند که در دنیا معاصر کنونی که مرزها و دیواره های از پیش تعیین شده فروریخته ، قومیت ها در حال در هم تنیده شدن هستند و اطلاعات به سرعت منتقل می شود می توانند اطلاعات صحیح را به درستی به مخاطبین عرضه کنند.
وی افزود : مسئولان روابط عمومی موظفند که در جایگاه مدیریتی خود فارغ از مسائل فراجناحی ، در مسیر احقاق حقه مردم و اشاعه فرهنگ اسلامی حرکت کنند.
وی با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : انقلاب بار سنگین و عظیمی با خود به همراه دارد که با اعتماد ارزشمند مردم ایران اسلامی به پیروزی رسیده و حفظ شده است ، حفظ این اعتماد یکی از وظایف روابط عمومی ها است.
بابایی افزود : انقلاب اسلامی با وجود تمامی چالش ها و مشکلات ، دستاوردهای عظیمی داشته که مسئولان روابط عمومی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه دارند این پیشرفت ها و دستاوردها را برای تنویر افکار عمومی اطلاع رسانی کنند.
تهرام/7254 / 1539

نظر شما