شناسهٔ خبر: 30722143 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

رسانه‌ها در اربعین سنگ‌‌تمام گذاشتند

گروه اجتماعی ـ استاندار ایلام از تلاش رسانه‌ها در انعکاس رویداد مهم پیاده‌روی اربعین تقدیر کرد و گفت: رسانه‌ها در اربعین سنگ‌تمام گذاشتند.

صاحب‌خبر -
رسانه‌ها در اربعین سنگ تمام گذاشتند
به گزارش ایکنا از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار ایلام امروز، 30 دی‌ماه در مراسم اختتامیه‌ دومین سوگواره اربعین در آیینه‌ رسانه، اظهار کرد: رسانه‌های استان در اربعین سنگ‌تمام گذاشتند و در دیگر زمینه‌ها در ارائه به موقع اطلاعات تلاش قابل تقدیری دارند.
وی با بیان اینکه متأسفانه برخی از مدیران آن‌گونه که کار کرده‌اند، اطلاع‌رسانی نمی‌کنند، تصریح کرد: نتیجه‌‌ چنین رویکردی این است که در برخی موارد عملکرد بسیار عالی داشتیم اما در ارزیابی‌ها این عملکردها دیده نمی‌شود.
استاندار ایلام گفت: اعتبارات ارزی خوبی در زمینه‌ میادین مشترک نفتی و پتروشیمی دهلران جذب شده است و لازم است همه‌ی مدیران و روابط‌عمومی‌ها در ارتباط گرقتن با رسانه‌ها به درستی عملکرد خود را برای جامعه تبیین کنند که برای رسیدن به این هدف دستگاه‌ها لازم است که از مجموعه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی قوی و قدرتمندی برخوردار باشند.
سلیمانی‌دشتکی گفت: برخی گزارشات از جمله اینکه «استان ایلام از لحاظ هزینه خانوار جزء ۵ استان اول کشور است» و «در زمینه کسب و کار نیز جزء سه استان ضعیف کشور است»، غیرکارشناسی است و مشکل این گونه آمارها و گزارش‌ها، رسانه ها نیستند، بلکه مشکل از نحوه گزارش‌دهی دستگاه‌های اجرایی است .
وی با اشاره تلاش برخی دستگاه‌ها برای بیان عملکرد در قالب بازدید خبرنگاران، تأکید کرد: این بازدیدها هم باید برنامه‌ریزی شده و دقیق و با حضور همه‌ اصحاب رسانه باشد.
سلیمانی‌دشتکی در ادامه به دستاوردهای 40 سالگی نظام پرداخت و گفت: در 40 سالگی نظام هستیم و همه باید گفتار و کردار و عملکرد با وحدت و برادری و همبستگی بیشتر پخته‌تر از گذشته عمل کنیم.
استاندار ایلام ادامه داد: رسانه‌ها در این ایام به دستاوردهای نظام و انقلاب بپردازند و نقش خطیر خود را همچون گذشته به نمایش بگذارند.
انتهای پیام

نظر شما