شناسهٔ خبر: 30721815 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری | لینک خبر

اعطای وام دانشجویی به بیش از ۱۲ هزار دانشجو در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷

دانشگاه پیام نور در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ به بیش از ۱۲ هزار دانشجوی این دانشگاه تسهیلات وام ویژه اعطا کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه پیام نور، دکتر محمد هادی امین ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در این خصوص گفت: دانشگاه پیام نور در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ تسهیلات وام ویژه‌ای را برای دانشجویان فراهم کرد و خوشبختانه میزان استقبال دانشجویان از این وام‌ها بسیار رضایت بخش بوده است.
وی در تشریح جزئیات وام‌های دانشجویی تصریح کرد: در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸ -۹۷، ۵ هزار و ۹۴۱ نفر از دانشجویان در مقطع کارشناسی، یک هزار و ۹۴۵ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۵۷۴ نفر در مقطع دکتری از وام شهریه صندوق رفاه دانشجویان استفاده کرده‌اند.
دکتر ناجی با بیان اینکه در مجموع، یک هزار و ۹۱۳ نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور از وام شهریه بانک انصار استفاده کرده‌اند، اظهار داشت: از این تعداد؛ یک هزار و ۱۶۱ نفر در مقطع کارشناسی، ۶۸۶ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۶۶ نفر در مقطع دکترا بوده‌اند.
وی همچنین به وام بنیاد علوی اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۷۷۱ نفر از دانشجویان شامل؛ ۹۱۳ دانشجوی متأهل و ۸۵۸ دانشجوی مجرد نیز وام بنیاد علوی را دریافت کرده‌اند.
دکتر ناجی یادآور شد: علاوه بر وام‌های شهریه، به ۷۸ نفر از دانشجویان این دانشگاه نیز وام زیارت عتبات اعطا شده است که در مجموع تعداد ۱۲ هزار و ۲۲۲ نفر از دانشجویان دانشگاه در نیمسال اول تحصیلی سال جاری از وام‌های دانشجویی بهره‌مند شده‌اند.
ل.م ۵۴/ ع.ع ۵۷
 

نظر شما