شناسهٔ خبر: 30721785 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

انهدام باند خرده فروشان موادمخدر در گردنه تنباکویی

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی

رئیس کلانتری ۱۶۹ مشیریه از دستگیری سه متهم که از سرشاخه های اصلی فروش مواد مخدر در محدوده گردنه تنباکویی بودند خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سرهنگ سیدامین موسوی پور در این باره گفت: با وجود اینکه چندین بار محدوده گردنه تنباکویی از وجود مواد فروشان پاک شده بود، خبرهای واصله نشان از این داشت که همچنان خرید و فروش مواد مخدر در پاتوق معتادان این محدوده جریان دارد. در حقیقت،‌ این افراد با کمین کردن بر سر راه آن‌هایی که به تازگی از کمپ مرخص شده بودند، دوباره آن‌ها را به مواد مخدر آلوده می‌کردند.


وی ادامه داد:‌ با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و بررسی‌ها با تشکیل تیم عملیات ویژه وارد فاز تازه‌ای شد و بالاخره مخفیگاه سرشاخه‌های اصلی فروش موادمخدر به خرده فروشان و معتادان محدوده مذکور شناسایی شد.


موسوی پور در ادامه با بیان اینکه با مشخص شدن این موضوع مأموران عملیات کلانتری سریعا وارد عمل شدند، گفت: با انجام هماهنگی‌های قضائی، دو نفر در این رابطه در مخفیگاهشان شناسایی شده و دستگیر شدند. این افراد که حین بسته بندی ۸۲۶ گرم موادمخدر از نوع هروئین غافلگیر شده بودند، اعلام کردند که مواد مخدر کشف شده از محل، برای نفر سومی است.

وی ادامه داد: طی طراحی یک عملیات دیگر، ماموران موفق به بازداشت متهم سوم پرونده نیز شدند. در ادامه مشخص شد که این سه نفر، با یک دستگاه خودروی ۴۰۵ اقدام به فروش موادمخدر در محدوده گردنه تنباکویی می کردند و این خودرو نیز با دستور قضائی توقیف شد.

بر اساس گزارش اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ موسوی پور اضافه کرد: در انتها این افراد به همراه ۸۲۶ گرم مواد مخدر هروئین کشف شده، به کلانتری تحویل داده شدند و با تشکیل پرونده قضائی، در اختیار پایگاه ششم مبارزه با مواد مخدر قرار گرفتند.

انتهای پیام

دبیر خبر: منیره کربلایی

نظر شما