شناسهٔ خبر: 30721747 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

از سوی دانشگاه پیام نور صورت گرفت

اعطای وام دانشجویی به بیش از ۱۲ هزار دانشجو در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷

دانشگاه پیام نور در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ به بیش از ۱۲ هزار دانشجوی این دانشگاه تسهیلات وام ویژه اعطا کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه پیام نور، محمد هادی امین ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در این خصوص گفت: دانشگاه پیام نور در نیمسال اول سال تحصیلی 97-98 تسهیلات وام ویژه‌ای را برای دانشجویان فراهم کرد و خوشبختانه میزان استقبال دانشجویان از این وام ها بسیار رضایت بخش بوده است.

وی در تشریح جزئیات وام‌های دانشجویی تصریح کرد: در نیمسال اول سال تحصیلی98 -97، 5هزار و 941 نفر از دانشجویان در مقطع کارشناسی، یک هزار و 945 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 574 نفر در مقطع دکتری از وام شهریه صندوق رفاه دانشجویان استفاده کرده‌اند.

 ناجی با بیان اینکه در مجموع، یک هزار و 913 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور از وام شهریه بانک انصار استفاده کرده‌اند، اظهار داشت: از این تعداد؛ یک هزار و 161 نفر در مقطع کارشناسی، 686 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 66 نفر در مقطع دکترا بوده‌اند.

وی همچنین به وام بنیاد علوی اشاره کرد و گفت: یک هزار و 771 نفر از دانشجویان شامل؛ 913 دانشجوی متاهل و 858 دانشجوی مجرد نیز وام بنیاد علوی را دریافت کرده‌اند.

 ناجی یادآور شد: علاوه بر وام‌های شهریه، به 78 نفر از دانشجویان این دانشگاه نیز وام زیارت عتبات اعطا شده است که در مجموع تعداد 12 هزار و 222 نفر از دانشجویان دانشگاه در نیمسال اول تحصیلی سال جاری از وام های دانشجویی بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما