شناسهٔ خبر: 30721480 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

با انعقاد تفاهم‌نامه؛

دانشگاه الزهرا(س) میزبان نمایشگاه مد و لباس دانشجویی شد

با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مابین مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و معاونت فرهنگی دانشگاه الزهرا(س)، این دانشگاه یکی از سه میزبان نمایشگاه مد، لباس و صنایع دستی دانشجویان شد.

صاحب‌خبر -

دانشگاه الزهرا (س) میزبان نمایشگاه مد و لباس دانشجویی شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری  به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مابین مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و معاونت فرهنگی دانشگاه الزهرا(س)، این دانشگاه یکی از سه میزبان نمایشگاه مد، لباس و صنایع دستی دانشجویان شد.
 
با امضای این تفاهم نامه، میزبانی نمایشگاه مد، لباس و صنایع دستی در گستره تحت پوشش دانشگاه‌های استان‌های (تهران، البرز، سمنان، قم، قزوین، زنجان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، مرکزی، همدان) به دانشگاه الزهرا (س) واگذار شد.

نمایشگاه سراسری مد، لباس و صنایع دستی با اهداف بهره مندی از ظرفیت‌های موجود در دانشگاه‌های تابعه وزارت علوم و سازمان‌های مرتبط برای ایجاد زمینه‌های ترویج فرهنگ پوشش ایرانی، اسلامی و الگو سازی در بحث مد و لباس در حوزه‌های زندگی اجتماعی دانشجویان، ایجاد زمینه‌های ورود دانشجویان دختر به فضای کسب و کار در حوزه مد، لباس و صنایع دستی. معطوف نمودن اذهان بانوان به داشته‌های ملی و هویت بخش، از قبیل: طرح‌های سنتی طرح‌های ایرانی و اسلامی در زمینه پوشش دانشجویان دختر برگزار می‌شود.

این نمایشگاه تا بازه زمانی فروردین ماه سال ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

نظر شما