شناسهٔ خبر: 30720959 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

نخستین پیش‌شماره ماهنامه «پیام جمعه» منتشر شد

نخستین پیش‌شماره ماهنامه «پیام جمعه» از سوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، نخستین پیش‌شماره ماهنامه «پیام جمعه» را به مدیرمسئولی احمد اسفندیار و سردبیری محسن قائمی‌نسب و دبیران تحریریه مجید رزازی و مسعود حامدی‌پور منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، این ماهنامه برای نخستین بار منتشر می‌شود که این شماره پیش‌شماره نخست آن است و دارای هشت صفحه به‌صورت الکترونیکی منتشر شده است.

ایستادگی ملت مظلوم یمن و تشکیل زنجیره طلایی سلسله الذهب در منطقه، برداشتن نرده‌های نماز جمعه تهران از زاویه نگاه شبکه‌های اجتماعی، آزمون متمرکز داوطلبان امامت جمعه، امضای تفاهم‌نامه همکاری شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ازجمله موضوعاتی که در صفحه نخست این ماهنامه به چشم می‌خورد.

رسالت‌ها و مسئولیت‌های حقوقی ائمه جمعه به‌عنوان سرمقاله این نشریه به قلم معاون فرهنگی قوه قضائیه نوشته‌شده که از امامان جمعه به‌عنوان فرماندهان قرارگاه فرهنگی یادشده است.

تکریم و معارفه مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان گیلان، بازدید جمعی از ائمه جمعه کشور از نیروگاه هسته‌ای فردو، مراسم تکریم و معارفه مدیران نمایندگی شورا در استان تهران، نشست مشترک رؤسای کمیته امداد امام خمینی و شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و بازدید جمعی از ائمه جمعه استان تهران از پتروشیمی جم عسلویه از دیگر عناوین این ماهنامه است.

انتهای پیام/4072/4090/

نظر شما