شناسهٔ خبر: 30720598 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

یوونتوس وضعیت ساندرو تونالی را به صورت جدی زیرنظر دارد

علیرضا نجاتی

ساندرو تونالی، فقط موهایش شبیه پیرلو نیست بلکه سبک بازی او نیز مشابه آندره آ پیرلو است و حالا در 18 سالگی، مشتریان مهمی را خواهان خود می بیند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- یوونتوس نمی خواهد داستان تلخ از دست دادن مارکو وراتی برایش تکرار شود و وضعیت پدیده های جوان ایتالیایی را به دقت پیگیری می کند. در این راه، یوونتوس ممکن است با ماروتا، مدیر سابق خود وارد یک دوئل شود.

به گزارش رومئو آگرستی، ساندرو تونالی، هافبک 18 ساله ایتالیایی برشا توانسته در این فصل خود را به عنوان پدیده جدید فوتبال ایتالیا مطرح کند و به تیم ملی بزرگسالان ایتالیا نیز دعوت شود. این موضوع باعث شد تا اینتر برای جذب وی ابراز علاقه کند اما با این حال، یوونتوس نیز بیکار ننشسته است. روز گذشته، فدریکو چروبینی، دست راست فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس بازی تیم های برشا و پروجا را از نزدیک مشاهده کرد تا عملکرد تونالی را به طور دقیق زیرنظر بگیرد. روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا نیز یکی دیگر از حاضران سرشناس در استادیوم محل برگزاری بازی بود.

در این مسابقه، برشا با نتیجه 2-0 پیروز شد و تونالی نیز عملکرد خوبی در بازی داشت. قیمت تونالی، بیش از 25 میلیون یورو تخمین زده می شود اما این قیمت، رقمی نیست که یوونتوس را وادار به عقب نشینی کند. انتظار می رود به زودی یوونتوس مذاکرات خود با ایجنت بازیکن و باشگاه برشا را آغاز کند اما باید منتظر عکس العمل اینتر نیز باشیم.

نظر شما