شناسهٔ خبر: 30720184 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

وزیر ارتباطات از جمله وزاریی است که زینت دولت است

امام جمعه شهرستان بیجار در دیدار با مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان، گفت: فضای مجازی برای بهره وری بهترین فضا و فرصت برای ارتقا دینی و اخلاقی جامعه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان، فردین سعیدی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان به همراه جمعی از مسئولین این اداره کل، با حضور در دفتر حجت الاسلام و المسلمین مرادی، امام جمعه شهرستان بیجار از نزدیک با وی دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار، سعیدی، ضمن تشریح وظایف، برنامه ها و اقدامات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به عنوان نماینده وزارت ارتباطات، به ارائه آخرین وضعیت ارتباطی در شهرستان بیجار اشاره کرد و گفت: توسعه زیرساختهای ارتباطی، توسعه تجارت الکترونیک و ارائه خدمات رسانی به مردم روستاها در مناطق محروم، یکی از برنامه های مهم این وزارتخانه می باشد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اشاره به این موضوع که اقتصاد مقاومتی، یک اقتصاد درون زا می باشد، افزود: با توسعه زیرساختهای ارتباطی و الکترونیکی، می توان خدمات بهتری برای مردم روستاها فراهم کرد و با این هدف مهاجرت روستاییان به شهرها کمتر می شود.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین مرادی، امام جمعه شهرستان بیجار، ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله وزرایی است که زینت دولت است.

وی همچنین، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت فضای مجازی گفت: مقام معظم رهبری فرموده اند که اگر من رهبر نبودم، رهبر فضای مجازی می شدم و امروزه فضای مجازی برای بهره وری از مسائل دینی و مذهبی، بهترین فضا و بهترین فرصت است که جوانان عزیز کشور ما باید به درستی از این فضا استفاده کنند.

نظر شما