شناسهٔ خبر: 30719926 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده حزب حاکم ترکیه: اگر در انتخابات شکست بخوریم بانوان محجبه نمی‌توانند در خیابان راه بروند!/ گروه‌های تروریستی در شهرها جولان خواهند داد!

R7650/P/S8,1414/CT10

«عبدالاحد آرواس» نماینده وان از حزب عدالت و توسعه در مجلس ترکیه سخنان قابل‌تأملی در خصوص حوادث پس از شکست احتمالی حزب حاکم در انتخابات ۳۱ مارس (۱۱ فروردین) بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در مراسمی که در سالن شهدای 15 جولای وان به منظور معرفی نامزدهای حزب عدالت و توسعه برای انتخابات شهرداری‌های ترکیه در استان وان با حضور «جودت یلماز» معاون اردوغان برگزار شد، «عبدالاحد آرواس» نماینده وان در مجلس ترکیه سخنان قابل‌تأملی در خصوص حوادث پس از شکست احتمالی حزب حاکم در انتخابات 31 مارس (11 فروردین) بیان کرد.

آرواس در سخنرانی خود در این مراسم اظهار داشت: حزب عدالت و توسعه حزب ناکامی و پسرفت نیست بلکه حزب خدمت است. عصبانی شدن از شپش و کک نباید باعث شود که لحاف آتش بزنیم. اگر در انتخابات شکست بخوریم دیگر نمی‌توان ترکیه را باثبات کرد.

نماینده مجلس ترکیه در مورد نتایج شکست احتمالی حزب حاکم عدالت و توسعه در انتخابات شهرداری‌های ترکیه تأکید کرد: اگر حزب عدالت و توسعه شکست بخورد تاجران ورشکست می‌شوند، بانوان محجبه نمی‌توانند آزادانه در خیابان راه بروند، کسب‌وکار اصناف به سمت رکود کشیده می‌شود، گروه‌های تروریستی بار دیگر در شهرها جولان خواهند داد و اصناف مجبور به دادن مالیات دوم به آن‌ها خواهند شد. ما مردمی هستیم که این روزها را تجربه کرده‌ایم و نباید به آن روزها برگردیم.

انتهای پیام/

نظر شما