شناسهٔ خبر: 30719455 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری | لینک خبر

مراسم تقدیر از پژوهشگران آموزش عالی پایدار برگزار شد

همزمان با بیست و نهم دی ماه «روز هوای پاک»، مراسم تقدیر از پژوهشگران آموزش عالی پایدار در موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی، دکتر نورشاهی رئیس موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی در این آیین اظهار داشت: دانشگاه‌ها به عنوان نهادی که برای جامعه اندیشه می‌کنند و نبض حرکتی جامعه را به‌دست دارند باید از خود شروع کنند.
وی افزود: باید نسبت به آینده و مواهب الهی که در اختیار داریم احساس مسئولیت داشته باشیم؛ آنچه امروز در اختیار داریم صرفاً متعلق به ما نیست بلکه میراثی است که باید در اختیار آیندگان قرار گیرد.
سپس دکتر ذاکرصالحی عضو هیئت علمی موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی اظهار داشت: موسسه از مدت‌ها پیش در مورد آموزش عالی پایدار حرکت خود را آغاز کرده و در این رابطه دو همایش با عنوان «آموزش عالی پایدار» در سال‌های گذشته برگزار شده است.
وی ادامه داد: اعضای هیأت علمی موسسه ضمن تدوین مقاله‌هایی ارزشمند در مورد آموزش عالی پایدار نسبت به راهنمایی هشت مورد پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری در موضوع آموزش عالی پایدار اقدام کرده‌اند.
در پایان این نشست که به بهانه روز هوای پاک و با حضور رئیس، معاونان و اعضای هیئت علمی موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی برگزار شد از سوی رئیس این موسسه با اهدای لوح تقدیر و تندیس از چهل اثر شامل مقاله، رساله، کتاب و طرح درس در حوزه آموزش عالی پایدار تقدیر شد.
س.س ۵۱/ ل.م ۵۴

 

نظر شما