شناسهٔ خبر: 30718872 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

در برنامه "ستارگان پرفروغ" منطقه 10 صورت می گیرد؛

دیدار با خانواده سردارشهید داوود آجرلو

رییس فرهنگسرای عطار نیشابوری به همراه رییس خانه موزه شهیدان اقبالی در برنامه"ستارگان پرفروغ" منطقه10 این هفته با خانواده معظم شهید"داوودآجرلو" دیدار می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در برنامه هفتگی"ستارگان پر فروغ" که این هفته سه شنبه دوم بهمن ماه در بیت معظم شهید والامقام"داوود آجرلو"برگزار می شود؛ محمد رضا جمالی، مدیر فرهنگی هنری منطقه 10 به منظورگرامیداشت یاد و خاطره شهدا با خانواده معظم این سردار شهید دیدار و از ایشان تجلیل خواهدکرد.

شهید داوودآجرلو فرمانده گردان حضرت علی اصغر(ع) لشکر10سیدالشهدا (ع) نوزدهم دی ماه سال 1365، در عملیات کربلای پنج براثر اصابت ترکش خمپاره مجروح و در سن 23 سالگی از دژ شلمچه راهی دیار معشوق می شود. مزار مطهر این شهید والامقام در قطعه ۲۶، ردیف ۴، شماره ۸۴ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) واقع است.

گفتنی است؛ گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام منطقه10 به همراه پاسداشت فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در قالب دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا؛ براساس فرموده مقام معظم رهبری به" تلطف و احوالپرسی از خانواده شهدا" از اهداف برنامه ستارگان پر فروغ است که هرهفته، سه شنبه ها به همت خانه موزه شهیدان اقبالی برگزار می شود.

علاقهمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی: بزرگراه نواب صفوی (شمال به جنوب)، خیابان کمیل غربی بعد از چهار راه قلیچ خانی؛ "خانه موزه شهیدان اقبالی" مراجعه کرده یا با شماره تلفن: 66691546 تماس بگیرند.

نظر شما