شناسهٔ خبر: 30718371 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

فروردین پر فشار در انتظار استقلال و پرسپولیس

منبع: فارس

بر اساس تقویم اعلام شده سازمان لیگ فوتبال ایران دو تیم پر طرفدار پایتخت برنامه پر فشاری را در اولین ماه سال 1398 پیش رو دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، امروز سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه کامل نیم‌فصل دوم لیگ هجدهم را اعلام کرد که بر اساس آن دو تیم پرسپولیس و استقلال در روز شنبه ۱۰ فروردین ۹۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت تا برگزارکننده دربی بزرگ پایتخت باشند. این دو تیم بازی خودشان را در هفته بعدی لیگ برتر به فاصله اندکی از دربی تهران برگزار می‌کنند. استقلال تهران روز ۱۴ فروردین میزبان سایپا در ورزشگاه آزادی خواهد بود.آبی‌ها در تاریخ ۱۹ فروردین میزبان الهلال عربستان در زمین بی‌طرف هستند و پس از آن بازی بیست و پنجم لیگ را روز ۲۳ فروردین مقابل سپاهان و در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌کنند. استقلال تهران ۵ روز بعد میزبان ماشین‌سازی تبریز در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

تاریخ دربی برگشت پایتخت مشخص شد +برنامه کامل نیم فصل دوم

تیم پرسپولیس نیز وضعیتی مشابه همشهری آبی خودش دارد. مردان برانکو پس از دربی تهران روز ۱۵ فروردین ۹۸ میهمان پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس خواهند بود. آنها ۵ روز بعد باید در زمین بی‌طرف به مصاف الاهلی عربستان بروند. قرمزها بازی بیست و پنجم لیگی را روز ۲۴ فروردین مقابل سایپا و در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند. بازیکنان پرسپولیس پس از این بازی روز ۲۸ فروردین در اصفهان میهمان ذوب‌آهن خواهند بود. به این ترتیب دو تیم پرطرفدار پایتخت برنامه سختی را در ماه اول سال ۱۳۹۸ پیش‌رو دارند که بدون شک دغدغه مهمی برای کادر فنی آنها و همچنین هواداران‌شان خواهد بود.

نظر شما