شناسهٔ خبر: 30718315 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

کی روش در گفت و گو با AFP:

تحریم‌های احساسی علیه ایران هست اما عاشق همین مردم می‌شوید

صاحب‌خبر -


کارلوس کی‌روش در گفت‌وگو با AFP، صحبت های جالبی مطرح کرد. سرمربی تیم ملی به سؤالی مبنی بر اینکه تا چه حد پیشنهاد فدراسیون فوتبال کلمبیا جدی است؟ چنین واکنش نشان داد: «شک و تردیدی نیست که کلمبیایی‌ها خواهان من هستند و همین درخواست اعتماد به نفس مرا بالاتر برده. 
کلمبیا یک تیم باورنکردنی است. تیمی با بازیکنان فوق العاده که در رنکینگ فیفا در سطح بالایی قرار دارد (رتبه 12 فیفا). کلمبیا تیم معتبری در جهان فوتبال است و پیشنهاد آنها برایم افتخار است و من از درخواست آنها احساس غرور می‌کنم ولی باید بگویم که اکنون من سرمربی تیم ملی ایران هستم و برای این سمت احساس مسئولیت می‌کنم اما بدون شک پس از پایان جام ملت‌ها، روی پیشنهاد کلمبیا تمرکز و فکر خواهم کرد.»
 او درباره مردم ایران به خبرگزاری فرانسه گفت: «در ایران  و در جامعه ایرانی، مردم از این تحریم‌های احساسی رنج می‌برند چرا که همین مورد روی کشور و زندگی اجتماعی آنها تأثیرگذار بوده اما وقتی با همین مردم فوق‌العاده زندگی کنید و روحیه آنها را ‌ببینید، شما هم عاشق همین مردم می شوید. 
من هرگز ندیده ام بازیکنانی که بیشترین خروجی را دارند ‌اما کمترین‌ها را دریافت ‌کنند. واقعاً عاشق بازیکنانم هستم. آنها هرگز تسلیم نمی‌شوند و شخصیت خیلی محکمی دارند. این سبک از اتحاد، جزو قوی‌ترین‌هاست که من در عمر فوتبالی‌ام شاهدش بوده‌ام.» 

نظر شما